Christopher Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei Mamma har nettop kjøpt seg en Zepto 3001 (med stasjonær cpu). Problemet er det at den bærebare bråker! Personlig syntes jeg at det ikke er noe problem, men tydeligvis for henne. Er det noen som vet om en måte å gjøre pc'en mere lydløs (modde, programmer)? Lenke til kommentar
fanta Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hvis støy er et viktig moment, bør man selvfølgelig ikke kjøpe bærbar med desktop-prosessor (noe som krever mye viftearbeid). Har selv en Zepto 2001, og den er så godt som lydløs, siden den har mobile-prosessor. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Tusen takk for informasjonen, det hjalp meg veldig LITE! Noen flere som har forslag, linker? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg ser etter det samme, og har funnet ut at det beste ville være en litt mer intelligent vifte, dvs. en som går konstant men på lavere/variabelt turtall. Nå er det jo slik at den enten er helt av eller er på type høytørk-nivå. Det var derfor med glede jeg kunne lese på barbara.no at Spire visstnok produserer mer stillegående vifter til laptops. Jeg har vært i kontakt med dem, men uten hell. De sier at jeg kan se på hjemmesidene deres, hvor det ikke står neo om laptop-vifter, eller at jeg skal kontakte deres forhandler i Sverige. Det har jeg ikke gjort. Jeg så på hjemmesidene deres, og de så utrolig useriøse ut, så det ble liksom med det. Hvis du finner ut noe mer, så si gjerne ifra :smile: Du kan finne Spire på http://www.spire.nl [ Denne Melding var redigert av: larseko på 2002-05-30 11:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå