Billy Bob Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det er en fyr som ringer på telefonsvareren min fra Nederland. Dette irriterer litt og nysgjerrig som jeg er, har jeg prøvd å finne ut hvem nummer hører til. Han leser nemlig opp nummeret for at jeg skal ringe han. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av det? Har vært innpå diverse nederlandske sider, men det er liksom ikke det letteste språket å forstå! Mvh Me. Edit: Leif. Endret 27. november 2004 av Billy Bob Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ring opp igjen og snakk engelsk da får d vel vite hvem det er Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) http://www.infobel.com/ Prøv her. EDIT: Eller sjølvsagt gule sider Endret 27. november 2004 av The Avatar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det er en fyr som ringer på telefonsvareren min fra Nederland. Dette irriterer litt og nysgjerrig som jeg er, har jeg prøvd å finne ut hvem nummer hører til. Han leser nemlig opp nummeret for at jeg skal ringe han. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av det? Har vært innpå diverse nederlandske sider, men det er liksom ikke det letteste språket å forstå! Mvh Me. Edit: Leif. Utenriksnummeret til nederland er +31. ...åja.. Endret 27. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ring opp igjen og snakk engelsk da får d vel vite hvem det er Jeg ringer da ikke til Nederland! Og det som har vært problemet med sidene jeg har vært på, er at en kun kan søke på navn! Ja, jeg vet at retningsnummeret er +31. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå