Howard Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nå kommer SFF-bokser for Pentium M AOpen har annonsert at selskapet snart slipper en SFF-boks for Pentium M på markedet. Boksen skal bli tilgjengelig i desember. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 DER har du saken jeg vill ha Håper den blir noe tess da.. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm, den der kan fort selge i bøtter og spann Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) jeg skulle LITE likt å ha en slik.. pentium-m prosessoren tar jo kaka Endret 27. november 2004 av kjaks Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 1 AGP 4x port bare? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette er veldig spennende. Ytelsen til Pentium M er jo ganske god, og lite støy er jo alltid velkommen. Gleder meg veldig til dette kommer på markedet, men basert på erfaring, så ser vi vel ikke så veldig mange produkter tilgjengelig før i januar :-(. Arcade Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ved siden av A64 er det PentiumM som er tingen. -Netburst teknologien kan bare reise å ryke. -Endelig blir det mulig å få en SFF som ikke høres ut som en støvsuger. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal tro om ikke Celeron M vil bli en genial overklokker i disse boksene. Så vidt jeg vet er den identisk med Pentium M Banias, men har Speedstep/EIST eller hva det nå enn heter slått av slik at den drar mer strøm i idle, hvilket ikke er noe problem i en SFF boks. Celeron M kjører også på litt høyere spenning enn Pentium M. Igjen ikke noe nevneverdig problem så lenge en ikke bruker batteridrift. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 1 AGP 4x port bare? har fint lite å si.. forskjellen mellom 4 og 8 x er forsvinnende liten så Lenke til kommentar
GA Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Forskjellen på 4x og 8x er faktisk en dobling stig arne, men det er ingen grafikkkort for agp som trenger den ekstra båndbredden... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm, den der kan fort selge i bøtter og spann Mtp. prisen på slike hovedkort kan det bli en ganske dyr boks. Men når ytelsen blir deretter... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Den så bra ut, og som de andre er dette noe jeg så definitivt kunne tenke meg å få mine klamme syltelabber på. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Genialt å bruke som Internett maskin f.eks! Tar også liten plass Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Genialt å bruke som Internett maskin f.eks! Tar også liten plass Er vel strengt tatt spilling den er råest på. Gitt at du legger ut for en høyere klokket P-M eventuelt overklokker. Selv tror jeg en bør vente til 533 FSB chipsettene til P-M kommer. Det er neppe lenge til. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er vel strengt tatt spilling den er råest på. Vel...jeg kjøper ikke en slik dings for bruk som spillmaskin. Stapper liksom ikke ett Geforce 6800 Ultra inn i en slik box Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er vel strengt tatt spilling den er råest på. Vel...jeg kjøper ikke en slik dings for bruk som spillmaskin. Stapper liksom ikke ett Geforce 6800 Ultra inn i en slik box kan jeg vel si meg enig i... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er vel strengt tatt spilling den er råest på. Vel...jeg kjøper ikke en slik dings for bruk som spillmaskin. Nei, høy ytelse er noe dritt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei, høy ytelse er noe dritt. Jeg vet godt hva Dothan yter i spill ja. Men Athlon64 er nok det beste valget for en spillmaskin, iallefall i dag. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er jeg blind eller var det ikke noe om hastigheten på brikkene de bruker?? De trenger jo ikke å ha det like varme utslipp som en bærbar maskin, som maxer på 2,1Ghz. Så 2,5 Ghz burde såfall være mulig. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 skulle ikke by på problemer å stappe ett 6800LE kort inn der.. yter godt, og er ikke så voldsomt varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå