mi_R16 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter reinstallering av Windows 2000 finner jeg ikke de 8 andre harddiskene i pcen min. I Disk Manageren finner jeg dem men da som Dynamic Unreadable. Alle diskene har vært formattert som ntfs. Når jeg kobler til en og en disk til en USB harddisk box kommer diskene frem som Foreign i Disk Manageren, og da kan jeg enkelt få dem frem i My Computer. Men er det noen som vet om en annen måte å få dem frem på uten å måtte flytte innholdet fra en og en harddisk over på en tom og så formattere den Unreadable og til slutt flytte alt tilbake? Hvorfor kommer diskene frem som Dynamic Unreadable i det hele tatt? Noen som vet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hei, mener du at du ikke finner de 8 fysiske disker eller er det 8 partisjoner du snakker om som du ikke finner i Windows? hvor store er de diskene dine som du ikke finner? hvis de er over 137 GB så må du legge inn Sp3 eller Sp4 for at diskene skalbli funnet av Windows. Lykke til. Lenke til kommentar
mi_R16 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Er 8 fysiske disker ja og alle er over 137 gigabyte store. Jeg la inn enablebiglba i registeret og nå kom de frem. Det som gjorde at jeg ikke tenkte på dette før var at disken windows instalasjonen er på er 200 gigabyte og den disken kom frem som 189 gb. Trodde Windows update fikset registeret selv, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 nei, den gjør ikke det nei. men har du ikke noe Service Pack for Windows 2000 inne du nå da eller? hvis du ikke har det så bør du få tak i det så fort som mulig. det lønner seg. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) *Slettet* Så at han hadde fått svar over Endret 28. november 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
mi_R16 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Så det holder ikke med oppdateringene fra windows update altså? Trodde det skulle dekke alt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå