Gå til innhold

Hvilken av disse printere er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Penetrator skrev (2002-05-29 20:57):

Xerox Docuprint M750 og

Hp Deskjet 1220c

Har dere noen erfaringer med noen av disse?

Bruktpriser?

Har gode erfaringe med Deskjet serien.

Har selv 2 stykk Deskjet printer å har ikke noe stygt å si om de borsett fra når fatern rotet bort drivere :grin:

Lenke til kommentar

Herregud..... HP er nå den største møkka som finnes blandt skrivere! har deskjet selv å vekker ikke denne halve jorda når jeg skal skrive ut vet ikke jeg....

Laser = Canon

Blekk = Epson Stylus

enkelt, kreativt, hurtig & stille !

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 02:23, Viva skrev:

Herregud..... HP er nå den største møkka som finnes blandt skrivere! har deskjet selv å vekker ikke denne halve jorda når jeg skal skrive ut vet ikke jeg....

Laser = Canon

Blekk = Epson Stylus

enkelt, kreativt, hurtig & stille !

Kreativt?

Canon nevnte du ikke.... Har noen testvinnere de også..

Lenke til kommentar

Zerox har stoppet utviklingen og produksjonen av sine blekkskrivere nå. Derfor vil jeg absolutt ikke anbefalle å kjøpe en zerox skriver nå. HP har generelt meget god kvalitet på skriverene sine. Har satt opp mange forskjellige deskjet skrivere de siste 7-8 årene, og faktisk ingen av dem er skrotet enda. Kan ikke si det samme om canon eller epson sine.

Negative punkter mot hp sine skrivere er at blekkpatronene koster mye (men de varer mye lenger, og dermed ikke så mye dyrere i drift som mange tror). De klarer heller ikke kantløse utskrifter som canon og epson sine siste skrivere klarer.

Canon har blitt betydlig bedre de siste par årene, og har meget god kvalitet på sine nyere blekkskrivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...