Alex_2xA Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hallo. Jeg tenkte å kjøpe meg en mp3 spiller, den gammle cd spilleren min steika her for noen måneder siden, så jeg må ha en ny spiller, denne gangen skal jeg ha en mp3 spiller, mye bedre det enn masse knot med cdr og mp3 spillere kan jo ristes litt, noe som er proaktisk. Jeg tenkte på å kjøpe meg en iPod, men den er jo litt dyr, så har jeg hørt noen vonde ting om den fra en kamerat som kjøpte den, og at bateriet streiket etter bare 6 måneder. SÅ det jeg lurte på er om noen har noen gode anbefallinger til en rundt 2000 til 3000 kroner, jeg må ha en spiller som ikke bygger på flash teknologi (har mange mp3r så jeg trenger litt disk plass). Håper noen har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har selv nettopp bestilt archos gmini 400. Får den nok om noen dager. Kan fortelle hvordan den er da. Den har fått god kritikk i de testene jeg har sett hvertfall (toms hardware blant annet). Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg ville kjøpt iPod eller iPod Mini Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg ville kjøpt iPod eller iPod Mini hvis du leser det første innlegget så tror jeg trådstarter er interessert i alternativer til Ipod... Har selv creative zen touch; 24 timers batterilevetid, 20GB.. er veldig fornøyd ellers så ser jo creative zen micro ganske kul ut (hvis du klarer deg med 5GB da..) Lenke til kommentar
nr16 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 shuttle man...: hva med batterlilevetiden? hvor lenge regner du med batteriet vil leve? i og med at du ikke kan bytte det ... Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Fra produktspesifikasjonen: Zen Micro kan lagre opptil 2500 låter i WMA eller 1250 i MP3 på en harddisk på 5 GB, og det oppladbare batteriet som er enkelt å ta ut, gir opptil 12 timer med digital kvalitetslyd. Synes egentlig at 12 timer er brukbart på en sånn spiller.. Endret 28. november 2004 av shuttle man... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå