riversen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei.. Er det noen der som kanskje vet noe om denne feilmeldingen? Vært borti noe slikt før? For jeg står helt fast her. STOP: 0x0000009C (0x00000004, 0x00000000, 0xb2000000, 0x00020151) "MACHINE_CHECK_EXCEPTION" Support center Microsoft Det som skjer er at etter en stund med spilling av musikk f.eks, får maskinen blåskjerm og rebooter automatisk. Etter å prøvd alle mulige metoder for å fikse dette, sendte jeg inn maskinen til netshop her for ett par uker siden, de fant en defekt minnebrikke som jeg fikk byttet med en gang. Men da jeg fikk den tilbake, var samme problemet der, jeg tenkte da ! "Ahh.. Det må væl være PSU'en?? (Hadde en rusten 350W) Så da jeg fikk penger til å kjøpe en ny, kjøpte jeg likesågodt en NorthQ, Silent 400W i håp om at dette virkelig var problemet. Men det ser ikke sånn ut heller. Har hørt noe om at det kunne være en liten defekt på CPU'en?? Hvis det er saken, så kommer det nokk til å ta litt tid før jeg kan kjøpe meg en ny.. Iallefall, er det NOEN? som har hadd erfaring med dette problemet før? Det skal å være sagt at det er en Athlon 64 3000+ jeg har. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 har du sjekket temperaturen på CPU ? kan være di er for høye Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 dette var det eneste jeg fant microsoft. kan tyde på hardware feil ja. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Temperaturen holder seg under 50 grader, så dette burde vel ikke være noe problem.. Hvilken hardware kan det være noe feil med da? Har sett på den rapporten før, og det var en av grunnene til at jeg kjøpte psu'en.. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ingen andre som har hadd problemer med dette før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå