djtesla87 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hadde innstalert mandrake på en maskin jeg har, men når jeg skulle bytte linux distrubsjon, så boota ikke den nye distrubsjonen, jeg tenkte, jaja, dette gidder jeg ikke begynne med nå. men prøvde nå i ettertid å formatere ned disken, og installere windows NT Workstation, blei ferdig med installasjon også når jeg reboota fikk jeg, LILO boot loader. noen som vet hvordan jeg fjerner dette? maskina er nå helt formatert men ennå kommer den boot loaderen Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du må slette MBR'en. Boot med en Windows oppstarts-diskett, og når du kommer til kommandolinjen skriv "fdisk \mbr". Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du må slette MBR'en. Boot med en Windows oppstarts-diskett, og når du kommer til kommandolinjen skriv "fdisk \mbr". Er vel "fdisk /mbr". Har vore mange slike trådar i det siste. Sjekk dei siste forum-sidene. Du kan vel boote Windows CDen, gå i kommandolinja og skrive "fixmbr" eller noko slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå