aklla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 kan sitte i alt fra 10-30 min på pc`n, før alt blir svart og den restartere, cpu holder ca 40C under max load, hva kan det være??? beklager at det ble litt kort, pc`n kan restarte plutselig... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skjer det uten noen form for melding eller får du 60 sekunder på deg? Lenke til kommentar
korny Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 om du har overklokka noe for mye kan det vær grunen ellers så kan cpuen ha en fysisk skadde den har fåt under instalasjon som gjør den ustabil Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 det skjer uten noe forvarsel, har 300w psu, har kjørt flere vifter, lys og harddisker enn det jeg har nå, har ikke virus, kjører 2 antivirus+en spesiell patch..... cpu ligger ca 800 mhz under det den egentlig er, er 2ghz, har den på 1,2 sånn ca... Lenke til kommentar
Gunnar2004 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 sjekk ut hva varmen på cpu'en.. kan være ett av det nyere systemene som fungere slik at den slår seg av på et visst antall graders... slik er det hos meg... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ... cpu holder ca 40C under max load ... tviler på at den gjør det ved 40C... men er vist psu som gjør det, snakket med noen tech-folk om det... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skulle vel aldri være en Q-Tec.......? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 står ADT på det, men det var med når jeg kjøpte min q-tec kasse, så det er vel sikkert samme driten... Lenke til kommentar
retry Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er ganske sikker på at denne strømforsyningen din begynner å bli overbelastet.. billig 300w strømforsyning holder ikke det de lover Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 de har bare 480w her, til 920SEK... venter heller til jeg hjem og ordner en der... tror jeg... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Like greit å gå for en kvalitets psu på ca 500w først som sist, kan komme godt med hvis du skal oppgradere gfx kortet senere. Lenke til kommentar
Snowey Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har du sjekket om det er noen feilmelding / hvilken feilmelding som står på "Blåskjermen" (dersom du er Windowsbruker). Jeg hadde for kort tid siden problemer med at maskinen min plutselig krasjet / restartet. Hos meg var det ikke hardwarefeil, men brannveggen til Norman som var årsak til problemene. Installerte siste oppdatering av Norman Internett Control og har ikke hatt krasj / restart etter det. Snowey Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 blåskjerm?? har ikke sagt noe om det, den bare restarter... den har gått stabilt en god stund nå... er uansett bare 16 timer til jeg skal hjem... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Blåser PSU varm luft? Ta av kabinett dekslet å se om den blir mere stabil da.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 tja, litt, men ikke mer enn maks 30 grader... døra på kabinettet er av.. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 har ikke virus, kjører 2 antivirus+en spesiell patch..... Har vel kanskje ikkje så mykje med problemet ditt å gjere, men 2 antivirus prog samtidig har aldri vore veien å gå for å få ei meir stabil maskin. Blir ofte ein del trøbbel då. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) har kjøpt 480W psu nå, antec trueblue... url: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ANTTB480 Endret 27. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 blåskjerm?? har ikke sagt noe om det, den bare restarter... den har gått stabilt en god stund nå... er uansett bare 16 timer til jeg skal hjem... Windows XP/2k har av ein eller anna merkeleg grunn automatisk reboot ved blåskjerm som default. Blåskjermen vil berre flashe såvidt på skjermen, før det blir svart. Kan slås av ved å høgreklikke på my computer->properties->advanced->startup & recovery (windows 2000) eller tilsvarande på xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå