twarr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 heisann, Har et defekt Z-680 sett der jeg egentlig skulle få et nytt Z-680 sett tilbake, men jeg får kanskje heller et Z-5500.. men: Hvordan gjør jeg det med kabelforlenging? Jeg har hørt at kablene på Z-5500 er fastmonterte? Er det bare å kutte, lodde og isolere, og så er alt i orden, eller kan jeg få skurring i lyden? Grunnen til at jeg spør er at høytalerene skal stå opp i hvert sitt hjørne i et rom.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) tatt fra boka og du kan få kjøpt forlengere på elkjøp Satelitthøyttalere: - ledning, venstre/høyre: 4.5 m (15 fot) - ledning, senter: 4.5 m (15 fot) - ledning, venstre/høyre bak: 7.5 m (25 fot) Endret 27. november 2004 av wiak Lenke til kommentar
twarr Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 ok, når de er så lange så er det godt mulig at de er lange nok Takk for opplysningene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå