holmis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det hele startet med at maskinen låste seg under spilling. Jeg startet da på nytt å skulle nedklokke skjermkortet. Akkurat da låste pcen seg, og da begynte det problemet jeg har nå. Rett etter at raidkontroller sjekken kommer, fryser pcen seg. Jeg har prøvd å bytte skjermkort, resette bios, nappe ut batteriet, men ingenting hjelper.. Jeg håper at noen kan ha et tips om hva som kan være galt. Ps: en annen ting som kanskje er nyttig å vite,viften på skjermkortet mitt fungerer ikke, det fant jeg ut da jeg tok det ut for å se om det var noe galt. Hw: Abit nf7s v2.0 Gigabyte 9700pro 2500+ Barton 512 mb twinmos 3200 Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Minnefeil kanskje. Kan være verdt å sjekke om du har noe anna minne tilgjengelig. Lenke til kommentar
ravz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Har prøvd med annen minnebrikke (som jeg vet fungerer), men det hjalp ikke. Flere som har forslag til noe jeg kan prøve? Jeg er forresten "holmis", som opprettet denne tråden. Endret 27. november 2004 av ravz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå