Anonym1234567890 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Eg skal laga meg ny Hdd vannblokk og treng hjelp til val av design. Info: Den skal lagast i aluminium. Sveisast saman (Tig). Plass til 6 diskar. Kjem til å pakka den inn i støydempande materiale. Er ikkje sikker på kva materiale eg skal bruka, men er ikkje så nøye enda. Sjølve blokka skal lagast i 8mm plate. Lokket skal lagast av 2-3mm plate. Ferdig tenkt noko slikt som detta: Her er nokon forskjellige design eg har komt på: Dei tre første var påtenkt slik at vatnet kom inn på eine sida og ut på andre sida. Slik som vist på det øvste bilde. Nr1. (Alle bildene er klikkbare) Nr2. Nr3. Nr4. Den var tenkt slik at vatnet gjekk inn og ut på sama sida. Kva trur du funke best? Har du ein betre ide, sleng ut ei skisse og eg skal laga ein tegning/model av den. Treng eg alle tre skruene til å skru fast diskane? Vert det nok kontakt/press ved bruk av to skruer. Det blir lettast å laga den ved kun å bruka to skruer. Vil kjølaren kjøla godt nok til at eg kan pakka inn 6 diskar? Kva er kritisk temp på ein disk? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Offtopic: I hvilket programm lagde du de tegningene? Inventor? edit: Tøff avatar Har runna Monkey Island 2 et par ganger ja! 1eren og 2eren er de beste av alle 4. Endret 27. november 2004 av kazaa Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Offtopic: I hvilket programm lagde du de tegningene? Inventor? Ja det stemme. Inventor 8 Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eg skal laga meg ny Hdd vannblokk og treng hjelp til val av design. Info: Den skal lagast i aluminium. Sveisast saman (Tig). Plass til 6 diskar. Kjem til å pakka den inn i støydempande materiale. Er ikkje sikker på kva materiale eg skal bruka, men er ikkje så nøye enda. Sjølve blokka skal lagast i 8mm plate. Lokket skal lagast av 2-3mm plate. Ferdig tenkt noko slikt som detta: Her er nokon forskjellige design eg har komt på: Dei tre første var påtenkt slik at vatnet kom inn på eine sida og ut på andre sida. Slik som vist på det øvste bilde. Nr1. (Alle bildene er klikkbare) Nr2. Nr3. Nr4. Den var tenkt slik at vatnet gjekk inn og ut på sama sida. Kva trur du funke best? Har du ein betre ide, sleng ut ei skisse og eg skal laga ein tegning/model av den. Treng eg alle tre skruene til å skru fast diskane? Vert det nok kontakt/press ved bruk av to skruer. Det blir lettast å laga den ved kun å bruka to skruer. Vil kjølaren kjøla godt nok til at eg kan pakka inn 6 diskar? Kva er kritisk temp på ein disk? Takker for alle svar. er det ikke smart å ha en vegg mellom hullene inne i blokka,, sånn at vannet kommer seg gjennom hele blokka istedenfor å gå rett til det andre hullet? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 er det ikke smart å ha en vegg mellom hullene inne i blokka,, sånn at vannet kommer seg gjennom hele blokka istedenfor å gå rett til det andre hullet? Ja... Eg er litt usikker om eg skal la alt vannet gå gjennom den eine blokka og ut den andre eller inn den eine gjennom den andre og ut i gjen den første. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 det ville vært best å la det gå gjennom hele blokka hvis du tenkte på kjøleevnen, men tenker du på flow'en vil jeg tro det er best med bare inn og ut, men da blir ikke kjølingen så bra Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Eg vil ha best mogleg kjøleevne. Skal kjøpa meg ny kraftig pumpe, så flow kjem ikkje til å bli eit problem.(trur eg) Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har lite peiling på vannkjøling men som tidliger påpekt så vil det bli mye dårligere kjøleeffekt av å la vannet "få sjansen" til å bare bevege seg de ca. 10 cm fra INN til UT. Det er nr 4 som funker best slik det ser ut nå. Men det ser jo ut som om vannet ikke vil komme igjennom i det hele tatt der?? Uansett la vannet vandre en del inni blokka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå