Gå til innhold

Creative V200 og bilder som bedrar.

Anbefalte innlegg

Jeg skulle kjøpe meg en liten mp3-spiller som jeg skulle få til jul... den måtte være liten, lekker og ikke trenge forhåndsinnstallert programvare (kunne brukes som usb-stick)

prod10732_hdr_1_6_1.jpg

Fett nok, tenkte jeg... og stakk inn på første og beste webshop og bestilte dingsen avbildet ovenfor. Creative muvo v200. Denne var da lekker...

Men når den kom frem viste det seg at den slettes ikke var så fin som på bildet. Den var langt mer firkantet og hadde en helt hvit overflate med sjarm på nivå med en gjennomsnittlig norsk traktor.

Likevel kan jeg ikke si meg ufornøyd med lyden, den var veldig bra... og øreproppene var ganske så stilige.

Moralen: skal du ha en mp3-spiller har "the looks" så styr unna v200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet finnes N200 i flere farger, men ja.. det gjelder nok den hvite versjonen. Du kan nok gå ut i fra at det er den hvite versjonen nettbutikker selger hvis du ikke får valgmulighet.

Men... jeg ville aldri valgt N200 foran V200, først og fremst på grunn av at N200 trenger usb-kabel mens V200 kan brukes som usb-stick. Dessuten skal det visstnok være bedre ørepropper med V200 (er noe usikker på dette) Uansett vil du nok før eller siden forstå fordelen ved å ha en usb-stick :D

Edit: og når du sier du vil unngå harddisk må jo det at en spiller ikke trenger ledning være et bra poeng...

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Serrriøst????????!!!!!!!!!! Var sikker på at N200 var usb-stick også...

Men med kabel kan den vel brukes som stick, i.e. for lagring av generelle filer?

Etter som jeg har forstått er fordeler med N200 at den er mindre, samt at den har "line in" for opptak fra ekstern kilde.

Mener også å ha sett at V200 bare spiller filer i alfabetisk rekkefølge, vet ikke om det samme gjelder N200.

Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Skulle akkurat til å bestille N200... :-(

(Ja, jeg trodde ikke jeg måtte ha ledning... Men "ikke harddisk" har mer med størrelse, batteritid, diskstøy, mekaniske ting som går i stykker, samt pris å gjøre...)

Endret av registreringsTerror
Lenke til kommentar

med kabel ja... sikkert ikke så stort problem å ta med seg kabelen, men da forsvinner poenget med flashspiller (utenom at denne er veldig liten)

V200 spiller filer i alfabetisk rekkefølge hvis du ikke ber den om noe annet ja. Dette gjelder sikkert også N200 da denne er nesten lik V200 men mangler usb-stick.

Lenke til kommentar

Ja det gjør de jo... hvis du bare skal bruke den hjemme og slikt. Jeg bruker min som usb-stick på universitetet. Der er det ikke kabler.

Jeg har faktisk aldri testa å endre rekkefølgen på sangene utenom shuffle-funksjonen og repeat. Men så vidt jeg vet må du enten lage playlist med det medfølgende programmet eller endre den alfabetiske rekkefølgen (f.eks. ved å sette nummer fremfor sangene).

Lenke til kommentar

Ok, skjønner. Er litt fristet til å gå for N200 fremfor V200, da den er nyere (kanskje bugs etc. er mer fikset) samt fysisk mindre og omtrent samme pris. Men klart, var litt nedtur at det ikke var en "usb-stick". (Men bare "litt"!)

Gravde forresten opp den infoen. Det var om "slim" modellen. Stod her på prisguiden, brukeranmeldelse: (edit: Det med pausene mellom sangene var forresten en annen ting... Er det slik på N200 også?)

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=11272

Men takk for feedbacken, setter pris på det!

Endret av registreringsTerror
Lenke til kommentar

Litt USB?

Enten som er det en flash disk spiller eller så er det det. Visst det ER en flashspiller, så funker den som USB memorystick.

At man trenger en ledning er vel ingen ting... Er den så tykk at den ikke passer? eller hvorfor får man den ikke i en usb plugg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror ikke det finnes noe som ser værre ut enn V200 så jeg vil tippe TX :D men V200 har nyere teknologi.

Uansett er TX både billigere og mer enn god nok. Nei, jeg er nokså sikker på at det ikke er lett å få slark... Du skal i alle fall dra litt på min for å få den løs..

Jeg tipper at N200 også er forholdsvis stygg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjelder dette også MuVo N200??? Ser på Creatives sine sider at den finnes i en

hel rekke ulike farger, men har bare sett den hvite på norske webshops...

Tenker som sagt på N200 (512 MB) men om noen vil anbefale alternativer,

så kom an! :-)

(Radio med opptaksmulighet er viktig for meg. Harddisk vil jeg unngå.)

sjekk ut bluero

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...