GolfBag Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg skulle kjøpe meg en liten mp3-spiller som jeg skulle få til jul... den måtte være liten, lekker og ikke trenge forhåndsinnstallert programvare (kunne brukes som usb-stick) Fett nok, tenkte jeg... og stakk inn på første og beste webshop og bestilte dingsen avbildet ovenfor. Creative muvo v200. Denne var da lekker... Men når den kom frem viste det seg at den slettes ikke var så fin som på bildet. Den var langt mer firkantet og hadde en helt hvit overflate med sjarm på nivå med en gjennomsnittlig norsk traktor. Likevel kan jeg ikke si meg ufornøyd med lyden, den var veldig bra... og øreproppene var ganske så stilige. Moralen: skal du ha en mp3-spiller har "the looks" så styr unna v200 Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 slik ser min ut: Jeg ble nokså skuffa når jeg så den ja men lyden er veldig bra. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Den er rett og slett stygg som juling... Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 vet! ble virkelig skuffa! Lenke til kommentar
registreringsTerror Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gjelder dette også MuVo N200??? Ser på Creatives sine sider at den finnes i en hel rekke ulike farger, men har bare sett den hvite på norske webshops... Tenker som sagt på N200 (512 MB) men om noen vil anbefale alternativer, så kom an! :-) (Radio med opptaksmulighet er viktig for meg. Harddisk vil jeg unngå.) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Så vidt jeg vet finnes N200 i flere farger, men ja.. det gjelder nok den hvite versjonen. Du kan nok gå ut i fra at det er den hvite versjonen nettbutikker selger hvis du ikke får valgmulighet. Men... jeg ville aldri valgt N200 foran V200, først og fremst på grunn av at N200 trenger usb-kabel mens V200 kan brukes som usb-stick. Dessuten skal det visstnok være bedre ørepropper med V200 (er noe usikker på dette) Uansett vil du nok før eller siden forstå fordelen ved å ha en usb-stick Edit: og når du sier du vil unngå harddisk må jo det at en spiller ikke trenger ledning være et bra poeng... Endret 29. november 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
registreringsTerror Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Serrriøst????????!!!!!!!!!! Var sikker på at N200 var usb-stick også... Men med kabel kan den vel brukes som stick, i.e. for lagring av generelle filer? Etter som jeg har forstått er fordeler med N200 at den er mindre, samt at den har "line in" for opptak fra ekstern kilde. Mener også å ha sett at V200 bare spiller filer i alfabetisk rekkefølge, vet ikke om det samme gjelder N200. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Skulle akkurat til å bestille N200... :-( (Ja, jeg trodde ikke jeg måtte ha ledning... Men "ikke harddisk" har mer med størrelse, batteritid, diskstøy, mekaniske ting som går i stykker, samt pris å gjøre...) Endret 29. november 2004 av registreringsTerror Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 med kabel ja... sikkert ikke så stort problem å ta med seg kabelen, men da forsvinner poenget med flashspiller (utenom at denne er veldig liten) V200 spiller filer i alfabetisk rekkefølge hvis du ikke ber den om noe annet ja. Dette gjelder sikkert også N200 da denne er nesten lik V200 men mangler usb-stick. Lenke til kommentar
registreringsTerror Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vel, poenget var visst at den *ikke kunne spille i noen annen rekkefølge*... Men mulig jeg blander med "MuVo slim"? Husker ikke... Men litt drøyt å si at poenget med flash er borte når man må ha kabel, vel? Slike kabler flyter jo over alt... Fins vel ikke en PC uten... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja det gjør de jo... hvis du bare skal bruke den hjemme og slikt. Jeg bruker min som usb-stick på universitetet. Der er det ikke kabler. Jeg har faktisk aldri testa å endre rekkefølgen på sangene utenom shuffle-funksjonen og repeat. Men så vidt jeg vet må du enten lage playlist med det medfølgende programmet eller endre den alfabetiske rekkefølgen (f.eks. ved å sette nummer fremfor sangene). Lenke til kommentar
registreringsTerror Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Ok, skjønner. Er litt fristet til å gå for N200 fremfor V200, da den er nyere (kanskje bugs etc. er mer fikset) samt fysisk mindre og omtrent samme pris. Men klart, var litt nedtur at det ikke var en "usb-stick". (Men bare "litt"!) Gravde forresten opp den infoen. Det var om "slim" modellen. Stod her på prisguiden, brukeranmeldelse: (edit: Det med pausene mellom sangene var forresten en annen ting... Er det slik på N200 også?) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=11272 Men takk for feedbacken, setter pris på det! Endret 29. november 2004 av registreringsTerror Lenke til kommentar
raakken Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Litt USB? Enten som er det en flash disk spiller eller så er det det. Visst det ER en flashspiller, så funker den som USB memorystick. At man trenger en ledning er vel ingen ting... Er den så tykk at den ikke passer? eller hvorfor får man den ikke i en usb plugg? Lenke til kommentar
registreringsTerror Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg mente "litt nedtur", dvs. at den måtte ha kabel. Ang. kabelen: godt spørsmål, jeg har ikke svaret. Men man kunne jo tenke seg at den trengte en Creative kabel med vanlig usb i ene enden og noe proprietært i den andre. Er det tilfelle er det jo rett og slett tragisk. Håper noen kan avkrefte ganske kjapt at dette er tilfellet... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Poenget mitt er ikke at det er tull med kabel, kun at N200+kabel tar opp mer plass enn V200 og du har definitivt flere deler å holde styr på.. Med V200 har du tilkoblingsmulighet til pc med deg uansett liksom. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvordan er designet på n200? Er den like firkantet og klumpete som v200, eller er det utseende som det reklameres med? Lenke til kommentar
becken Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Så hvilken ser finest ut av TX FM og V200? Og en ting til; kan en få problemer med at avspiller-enheten løsner fra batteriet (eller blir slarkete) på noen av disse? I så fall kan det hende jeg vurderer N200. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg tror ikke det finnes noe som ser værre ut enn V200 så jeg vil tippe TX men V200 har nyere teknologi. Uansett er TX både billigere og mer enn god nok. Nei, jeg er nokså sikker på at det ikke er lett å få slark... Du skal i alle fall dra litt på min for å få den løs.. Jeg tipper at N200 også er forholdsvis stygg. Lenke til kommentar
ymmot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gjelder dette også MuVo N200??? Ser på Creatives sine sider at den finnes i enhel rekke ulike farger, men har bare sett den hvite på norske webshops... Tenker som sagt på N200 (512 MB) men om noen vil anbefale alternativer, så kom an! :-) (Radio med opptaksmulighet er viktig for meg. Harddisk vil jeg unngå.) sjekk ut bluero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå