jokkakim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hallo! Jeg lurer på om det finnes noen måte å gjøre slik at jeg slipper å oppdatere siden manuelt hver gang jeg går inn på siden. Også lurer jeg på om det finnes no program som kan synkronisere mellom web-serveren og en mappe på pc'n, siden det er flere av oss som fikser siden hadde dette vert enklere enn å laste ned siden manuelt hver gang man skal gjøre no. Takk for svar. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tenker du på et CMS som CuteNews eller noe slikt? Vet ikke om det kan synkronisere mapper på PC'en automatisk, men det er det vel få programmer som gjør helt uten videre. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Tenker du på et CMS som CuteNews eller noe slikt? Vet ikke om det kan synkronisere mapper på PC'en automatisk, men det er det vel få programmer som gjør helt uten videre. takk skal du ha, skal teste det ut nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå