Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min stemme går foreløpig til Orcblood. :!: Hvis du zoomer inn 8x, kan du se nisselua! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du ser den vel på 1x og Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hmm, får vel mekke en julenissehatt til Blackmage og da. (Den originale avataren min. Blackmage fra 8-Bit Theater) (Juleavatar V1. Farget hatten hans rød, men den ble litt kjedelig og ensfarget) (Juleavatar V2. La til litt dypere rødfarge noen steder.) (Juleavatar V3. Laget en fin, hvit kant på nisseluen.) Darkness har den beste hittil. Ikke nå lenger Endret 29. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Når har min avatar fått seg nisselue også Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min avatar symboliserer julen ganske bra føler jeg. Kald, trist og nådeløs. Hva har julenissen gjort deg?! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Min avatar symboliserer julen ganske bra føler jeg. Kald, trist og nådeløs. Hva har julenissen gjort deg?! Kanskje det er henne boyzvoiced synger om Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min avatar symboliserer julen ganske bra føler jeg. Kald, trist og nådeløs. Hva har julenissen gjort deg?! Kanskje det er henne boyzvoiced synger om Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Darkness har den beste hittil. Hva fanken er det for en ting å si? *vifte med Valgerd* Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå fikk jeg til avataren min. Den heter julechubb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Nå fikk jeg til avataren min.Den heter julechubb Hva i granskauen gjorde du for i få en sånn kvalitet på bildet? Kjørte du over PCen mens du laga det? Endret 28. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå fikk jeg til avataren min.Den heter julechubb Hva i granskauen gjorde du får i få en sånn kvalitet på bildet? Kjørte du over PCen mens du laga det? .jpeg-avatar... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 *fikse skrivefeil før noen andre ser den* Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå fikk jeg til avataren min.Den heter julechubb Hva i granskauen gjorde du for i få en sånn kvalitet på bildet? Kjørte du over PCen mens du laga det? Lag denne med nisse hue på med bedre kvalitet da. Her: Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 robB: MSPaint sin JPEG-komprimering suger. Jeg bruker alltid PNG hvis jeg lagrer noe i Paint. Hvis du må ha JPEG kan du bruke Photoshop eller PaintShop Pro eller noe sånt. Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 robB: MSPaint sin JPEG-komprimering suger. Jeg bruker alltid PNG hvis jeg lagrer noe i Paint. Hvis du må ha JPEG kan du bruke Photoshop eller PaintShop Pro eller noe sånt. Jeg brukte Adobe photoshop. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Nice nisselue Dingot0m. Edit: Lue, lus, what's the difference? Endret 28. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Men er det noen som er så snille og kan gjøre den bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå