Swein Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 kan ikke noen ta et bilde av en flaske julebrus (glassflaske) åsså sette på nisselue? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er det et triks eller noe liksom? Det kalles komprimering. Last ned Paint Shop Pro, så skal det være en smal sak å få avataren under 6KB. En såpass lite fargerik avatar som du har, kan fint lagres som .gif. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eg protesterer! Vi er ennda ikke i advent!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eg protesterer! Vi er ennda ikke i advent!! Jo, dette er første søndag i advent. «Så tenner vi det første lys...» Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eg protesterer! Vi er ennda ikke i advent!! Vi er vel strengt tatt det: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg eier dere! du blir eid av retningslinjene. 6.0kB maks. 9.3 er ikke godkjent. Men jeg skjønner ikke helt hvordan deres fargerike avatr kan komme ned til under 6kb som en .jpg fil. Mens min er på hele 16kb som en .jpg, og er egentlig bare to enkle farger. Er det et triks eller noe liksom? Jeg bruker photoshop, og må som oftest lagre bildet som .GIF for å få det under 6kb. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er fremdeles den eneste som har et bilde som ikke er manipulert da. PWND! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mitt er ikke manipulert heller. Bare tegnet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min avatar symboliserer julen ganske bra føler jeg. Kald, trist og nådeløs. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Her er en sneak peak på det som skal være juleavataren min. Mekket i The Gimp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Avataren er oppdatert. Mekket en selv bedre en abn0rmal gjorde ^____^ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er fremdeles den eneste som har et bilde som ikke er manipulert da. PWND! Jeg syntes faktisk at du har den beste juleavtaren. Den er utrolig søt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er fremdeles den eneste som har et bilde som ikke er manipulert da. PWND! Jeg syntes faktisk at du har den beste juleavtaren. Den er utrolig søt Helt enig. Darkness er en søøøt nisse. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er fremdeles den eneste som har et bilde som ikke er manipulert da. PWND! Jeg syntes faktisk at du har den beste juleavtaren. Den er utrolig søt Helt enig. Darkness er en søøøt nisse. Nusselig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Aaaw Men jeg egentlig veldig slem da, siden jeg spiser den uskyldige pepperkakemannen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kannibalisme på elitenivå. Men jeg tror pepperkakemannen ikke hadde andre intensjoner med livet enn å bli spist. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Darkness har den beste hittil. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 stjal luen fra et grinchen bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå