Fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg vil ikke si noe om hvem som ligger godt an så tidlig, det klarer vel dere å tenke dere til selv ved å se på avatarene. <---- WINNAWR! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Blei denne til slutt... Eller..? Blæh. Lenke til kommentar
above Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har nå fått luen til å passe, men hvordan får jeg den klippet ut i photohop? Jeg tar den der "lasso tool", men når jeg har gjort dette, er jo det en hvit bakgrunn fra før av.. Vet du hvordan jeg kan få dette fixa? Hvis du har fått "lassoert" ut lueområdet du vil ha, så tar en copy -> new file -> velg transparent bakgrunn -> ok -> paste! Ok, dette var greit.. Men problemet er at når jeg har gjort dette, er det en hvot skygge bak hele luen.. Hvordan får jeg dette fjerna, slik at jeg bare har luen klippa ut? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 <<-- Ny Juleavatar Orginale avatar -->> Lenke til kommentar
above Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har nå fått luen til å passe, men hvordan får jeg den klippet ut i photohop? Jeg tar den der "lasso tool", men når jeg har gjort dette, er jo det en hvit bakgrunn fra før av.. Vet du hvordan jeg kan få dette fixa? Hvis du har fått "lassoert" ut lueområdet du vil ha, så tar en copy -> new file -> velg transparent bakgrunn -> ok -> paste! Ok, dette var greit.. Men problemet er at når jeg har gjort dette, er det en hvot skygge bak hele luen.. Hvordan får jeg dette fjerna, slik at jeg bare har luen klippa ut? Ingen som kan hjelpe meg`Jeg vil gjerne bli ferdig med avataren nå Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal jeg ta denne: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Eller hva med ingen av dem? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Eller hva med ingen av dem? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hva med en av deg selv slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Den rabiate (gule) juleversjonen. Endret 27. november 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Eller hva med ingen av dem? Begrunnelse... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Eller hva med ingen av dem? Begrunnelse... De er slutty. Er du en slut? Nei. Derfor. *EDIT: De er også kornete og har sucky kvalitet. Endret 27. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis noen har lyst/klarer å få min avatar til å bli mer "julete", så kan jeg sikkert bytte i julen. Hvis jeg vinner, så skal premien bli din. Vil også legge det til i signaturen hvem som har "julemoddet" avataren... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Eller hva med ingen av dem? Begrunnelse... De var kornete og teit. Trenger du mer? schmelck, sett en julenisse på tungen din. Endret 27. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Eller hva med ingen av dem? Begrunnelse... De var kornete og teit. Jeg er kornete og teit jeg òg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis noen har lyst/klarer å få min avatar til å bli mer "julete", så kan jeg sikkert bytte i julen. Hvis jeg vinner, så skal premien bli din. Vil også legge det til i signaturen hvem som har "julemoddet" avataren... Ta da! En juletre-kule som henger i nesen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ta da! En juletre-kule som henger i nesen. Hah. Ta den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Min Jule avatar som kommer på 1. desember: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå