Gå til innhold

På tide med Juleavatar!

GolfBag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått luen til å passe, men hvordan får jeg den klippet ut i photohop? Jeg tar den der "lasso tool", men når jeg har gjort dette, er jo det en hvit bakgrunn fra før av.. Vet du hvordan jeg kan få dette fixa? :love:

Hvis du har fått "lassoert" ut lueområdet du vil ha, så tar en copy -> new file -> velg transparent bakgrunn -> ok -> paste! :D

Ok, dette var greit.. Men problemet er at når jeg har gjort dette, er det en hvot skygge bak hele luen.. Hvordan får jeg dette fjerna, slik at jeg bare har luen klippa ut?

Lenke til kommentar
Jeg har nå fått luen til å passe, men hvordan får jeg den klippet ut i photohop? Jeg tar den der "lasso tool", men når jeg har gjort dette, er jo det en hvit bakgrunn fra før av.. Vet du hvordan jeg kan få dette fixa? :love:

Hvis du har fått "lassoert" ut lueområdet du vil ha, så tar en copy -> new file -> velg transparent bakgrunn -> ok -> paste! :D

Ok, dette var greit.. Men problemet er at når jeg har gjort dette, er det en hvot skygge bak hele luen.. Hvordan får jeg dette fjerna, slik at jeg bare har luen klippa ut?

Ingen som kan hjelpe meg`Jeg vil gjerne bli ferdig med avataren nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...