-Teddy- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 YEY, side 20 Blir det noe utta den konkurransen eller? Noen kåring? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 les første side kanskje? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 AHA, 20'ne desember Hadde vert litt rått med bruekrtittel til vinneren da "Nissemann" eller noe. Men det skal vel mer til for å få en tittel her... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da er min oppdatert med snøkrystaller og julehilsen Lenge leve paint og mine "paint-skills" Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tror jeg skal ha denne Edit ble ikke bra, tar heller bare smilien. Endret 7. desember 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
above Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da har jeg både fått laget avatar og signatur Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Da har du (forhåpentlighvis) laget deg selv en liten warn i tilleg. #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Endret 9. desember 2004 av Jonas Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fjern bildet i signaturen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da kvitta jeg meg med den hersens heslige juleavataren min, jeg orka ikke se mer på den. Om noen vil lage en av denne her er den bare å sette i gang Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Aldeles nydelig wh1te, takk Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 fikk ikke med kantene da, men det gjør ingen ting Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 CHEATFUCKERS! Folk forandrer jo avataren underveis, jo! GolfBag, ta tak i dette! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) CHEATFUCKERS! Folk forandrer jo avataren underveis, jo! GolfBag, ta tak i dette! Betyr jo bare at du har større sjanse å vinne det, når de melder seg ut av konkurransen sånn uten videre. Edit: skrifeleiv Endret 10. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 CHEATFUCKERS! Folk forandrer jo avataren underveis, jo! GolfBag, ta tak i dette! Betyr jo bare at du har større sjanse å vinne det, når de melder seg ut av konkurransen sånn uten videre. Edit: skrifeleiv Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg eier dere uansett. *glede seg til orddelingsgrøt* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 CHEATFUCKERS! Folk forandrer jo avataren underveis, jo! GolfBag, ta tak i dette! Øy, jeg er ingen cheater, jeg bare forbedret konkurransebiddraget mitt ! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Gidder/klarer ikke mekke nisselue på gutten min. Noen som gidder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå