ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen som har kommentert avataren min SCHÆMPEHFIIIIN!!! Ok nå? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min er åpenbart best så langt. Legge merke til den hyperavanserte bruken av layers for å få deler av nisselua til å ligge bak armen på den originale avataren! drit bra!! den så bra ut Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 du må lage en annen selv Den var jo delvis selvmekket... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva synes dere om min da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva synes dere om min da? Den er tøff... Noe mer jeg skal si? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva synes dere om min da? Den er tøff... Noe mer jeg skal si? Det var alt jeg trengte og høre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva synes dere om min da? Den er tøff... Noe mer jeg skal si? Det var alt jeg trengte og høre. Flott! Da er vi enige! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) The Christmas-Peanut-Butter-Monkey! Endret 3. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Då har eg endeleg bestemt meg. ...trur eg. =/ Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som har lyst til å putte en nisselue på giraffen min? Det synes jeg kathrine skal få lov til å gjøre Tror det blir for avansert. GolfBag, takk! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 derfor det va så mange nisseluer ute å gikk ja :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 derfor det va så mange nisseluer ute å gikk ja :!: Er da alltid det rundt juletider Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det ingen som har juletrær eller noe her?? Nesten bare luer.... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Selv om det er jul vil jeg ikke gi opp Firefox avataren min, så jeg pynta den litt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Selv om det er jul vil jeg ikke gi opp Firefox avataren min, så jeg pynta den litt Den var fet! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 min avatar <----- hehe Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jaggu mange koselige avatarer Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Laga meg ny avatar nå. brukte ikke lange tida på den. Gammel: Ny: Bør jeg bruke ny eller den gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå