jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ho ho ho. Minner om at det ikke er lov å diskutere piratkopiert materiale på forumet, da må nissen ta fram de myke pakkene. Og myke pakker vil ingen ha. Myke julegaver kan liksågodt være noe hardt, innpakket i noe mykt. Dessuten; du snakker mer om piratkopiering, enn det jeg gjorde. *sendt mail til [email protected]* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 He he Huske at jallakim skal få masse sokker og underbukser fra RIMI i år. Memmo: Ikke boxershorts, men TRUSER Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) *rapportert spam og bruk av forumet som chat* Edit kødda.. Eyh ikke diss myke julegaver, jeg ønsker meg kun det i år da jeg har alt det harde jeg trenger. Endret 2. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så lenge det er string/tanga går det helt greit... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 *rapportert spam og bruk av forumet som chat* *rapportert for å rapportere* Nei, nå må vi slutte her... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min er åpenbart best så langt. Legge merke til den hyperavanserte bruken av layers for å få deler av nisselua til å ligge bak armen på den originale avataren! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min er åpenbart best så langt. Legge merke til den hyperavanserte bruken av layers for å få deler av nisselua til å ligge bak armen på den originale avataren! drit bra!! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min er åpenbart best så langt. Legge merke til den hyperavanserte bruken av layers for å få deler av nisselua til å ligge bak armen på den originale avataren! Jeg forguder deg, o' Layer Master. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hyperavansert? duplicate layer der du kutter hodet av det øverste og putter nisseluelayeret i mellom? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min er vel en av de seriøst enkleste. Laga i paint. Tok et halvt min. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så lenge det er string/tanga går det helt greit... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 <----- Hatt denne i et par dager nå, ganske hurtig arbeid.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min er vel en av de seriøst enkleste. Laga i paint. Tok et halvt min. Ditto Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 HAH, jeg brukte TI MINUTTER i paint jeg! Mest på å resize den forbanna hatten og skriften, det andre var jo ferdig Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Så lenge det er string/tanga går det helt greit... det VAR en spøk (forblir for den saks skyld) Endret 2. desember 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 måtte nesten sette en lue på steven Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da var den på plass. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er fornøyd med min jeg Kjetil Guevara med nisselue! Kulere blir det ikke... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan noen lage en til meg? Burde ikke være så vanskelig egentlig, siden jeg allerede har lue Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilken avatar er trådstarters favoritt hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå