Saiko Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nå, som mange andre, bestemt meg for å gå over tilFireFox. Jeg har dog et utrolig irriterende problem som det helt sikkert finnes en løsning på. Jeg har søkt på Google og forsøkt å finne en plugin som kan fikse problemet. Mitt siste håp er at noen her kan hjelpe meg. Jeg vil gjerne fjerne det at mellomste museknapp åpner ny tab hvis jeg klikker den over en link. Jeg har forsøkt å legge til "user_pref("middlemouse.openNewWindow", false);" i prefs.js-fila mi, men det virker rett og slett ikke. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) last ned denne extensionen, så er det ganske lett å finne frem til det du vil: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=111 edit: forhastet meg litt der, var overbevist om at du kunne skru den av med denne exstensionen men trur ikke det går alikevel. Endret 26. november 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Nei, fant ikke det jeg leita etter der, men det var mye annet kjekt der da Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Med Tabbrowser Extensions kan du forandre på dette ved å gi knappen en annen funksjon.. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Har allerede testet denne extensionen, men kan ikke finne noen måte å assigne noe annet til denne knappen. Lyst til å gi meg en step-by-step-guide? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis du klikker deg frem til preferences til Tabbrowser Extensions og velger `bookmarks` under `Use Tabs` menyen har du noen valg. Og i `Gestures` menyen har du en hel haug med valg (har ikke prøvd denne selv).. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ai, det disse "Gesturene" har jo bare med hvordan middle button fungerer på tabsene Men takk alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå