c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 CPUledning i=vifterykk uten start (ingenting på skjermen) CPUledning ut=start (ingenting på skjermen) Har NorthQ 400w PSU AMD 64 3200+ MSI platinum Nforce3 Hva kan det være? Jeg som gledet meg til nydata'n kom Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 kopla i alle kontakter til hovedkortet?? sjekk at den lille firkanta "4-pinsen" er koplet til også kjent som pentium-kontakten.. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er den som gir strøm til CPU ikke sant? Dataen starter ikke når den er i, men starter når den ikke er i(aldrig bilde på sjermen) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hmm... rart, prøv og start maskinen med kun hk, cpu og vga koplet til da! Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Går heller ikke! starter bare når cpu'en ikke er koblet til! Da mener jeg ledningen altså! hørte noe om at AMD 64bits prosessorene trengte noe meg 24A på 12volt eller noe? På min NorthQ 400w står det +12V=15A. Kan det være problemet? Endret 26. november 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hei har akkurat samme oppsettet som deg, har du sjekka de små lysene på den pci/usb "porten"? de skal vise hva som er galt.... Endret 26. november 2004 av Howard_ Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Hei har akkurat samme oppsettet som deg, har du sjekka de små lysene på den pci/usb "porten"? de skal vise hva som er galt.... hvornøyaktig var de lysens sa du? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det følgte med en (husker ikke hva det heter(litt full å), ligner på enden på et pci kort),som det sitter 2 usb porter pluss fire små led's. Hvordan er kombinasjonen av disse? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Kammeraten min sa at den var bare i veien han! har derfor ikke satt inn den! hvis noen kan vise/fortelle meg hvor jeg skal putte den gule og svarte kontakten, så kan jeg prøve det nå Endret 26. november 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Da vet jeg ikke hvis du har satt inn den.... God natt og lykke til Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 HVor skal jeg sette den inn? Hvor skal den gule ledningen og den svarte?? kan noen vise/fortelle meg? da kan du få høre hvilke lys som lyser Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror det står i brukermanualen, Kristian. Burde ha tenkt på det jeg også, men den bruker vel USB og da er det ikke kontakter nok til begge USB-portene som «braketten» bruker. Du kan ta ut front-USB'en i mens du tester, kanskje? Husker ikke helt hvordan du kobla til den braketten. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er bare lys 3 som lyser når jeg koblet den svarte kontakten på dingsen til en gul port på hk! 1 av 4 er ikke så værst det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå