Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nemlig tenkt å tyne det som tynes kan ut av min XP2800+!! Finnes det butikker i Oslo som fører blokker, radiatorer, etc..? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tar jeg ikke helt feil så har Digitalimpuls (.no) i møllergata ganske mye bra heftige komponenter som kan brukes til kjøling. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 DigitalImpuls fører nesten alt Microplex har, men det må stort sett bestilles. Fordelen er at man slipper frakt. Jeg har handlet en del utstyr til vannkjølingen min der og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Digital Impuls anbefales har handlet mye av utstyret mitt der.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Er det noen flere butikker som selger pc-utstyr, f.eks. casemod ting osv. i Oslo?(dvs. butikker som selger ting som ikke el-kjøp osv selger..). Hadde vært fint om dere oppga adressen også.. z1Ob Endret 29. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) komplett har jo begynt smålig å ta inn en del greier da.. mener jeg så en egen casemod-hylle i butikken der når jeg var innom... edit: Selv om jeg skrev komplett tror jeg de fleste skjønte at jeg mener seff databutikken.. Endret 29. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 komplett har jo begynt smålig å ta inn en del greier da.. mener jeg så en egen casemod-hylle i butikken der når jeg var innom... edit: Selv om jeg skrev komplett tror jeg de fleste skjønte at jeg mener seff databutikken.. Det er ikke så lett å skjønne at du mener databutikken når du skriver komplett da -Kanskje det var Datakjeden du mente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå