Zevz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har problemer med ipoden min. Alt funket helt fint med itunes og fikk til å legge inn mp3'er osv... Men når jeg skulle skru den på for litt siden, slo den seg ikke på. Så jeg resetta den med å sette den i laderen, skru av og på hold og holde inn meny-knappen i 10 sek.... Det som skjer nå er at jeg først får apple-logoen. Så får jeg opp et bilde av en sånn apple-mappe med ett utropstegn foran! Når jeg kobler ipoden til maskinen får jeg heller ikke kontakt. WHAT TO DO?! Er en sånn ny ipod med 20 gb... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Beste er vel å ringe Apple, eller skrive et inlegg på Apple forumet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 finner ipod-updater den? i såfall kan den gjerne resette hele greien og installere firmware på nytt? Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Nei, Ipod updater finner den ikke. Står bare at den ikke klarer å connecte sånn at den kan konfigurere ipoden... Noen andre som har forslag til hvordan problemet kan løses? edit: nå står bare det mappeikonet med utropstegn på skjermen hele tiden Endret 26. november 2004 av Zevz Lenke til kommentar
nogard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 knus den, å se hva som skjer. Fikk bare så lyst til å skrive det, jeg blir vel hengt snart av en haug med ipod fanatikere Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 HEHEHEEHEhehEhaeehloOOooOl! Må være den lameste spøken jeg har hørt i hele dag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ser ut som Ipoden din har tatt kvelden, mener utropstegnet er pga en alvorlig feil. Kan jo være at noe har løsnet inne i den, men det er nok best at du tar kontakt med apple / butikk hvor du kjøpte den. Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Skal ta å ringe komplett i morgen. Jævlig rart at den skulle ta kvelden nå, i og med at jeg har hatt den i under en dag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Egentlig ikke rart, enten så dukker feilen opp veldig raskt eller så skjer det i løpet av 1-6 måneder (helst etter at garantien har gått ut ). Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er vel like så greit å skjekke ut denne siden før du kontaket Komplett. Apple har heldigvis noenlunde gode support rutiner pr web. Noe som trengs tatt i betraktning kvaliteten på deres produkter. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hatt min i to år uten problemer men ta en tur på apple sine sider å se på problemløsnings greier ang. iPod'n.. Hvis ikke det er til noe hjelp så er det bare å sende inn å få ny Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du...Prøv å lade den i et døgn eller noe...hvis Ipodene her helt fri for strøm så nytter det ikke å prøve å lade den opp gjennom USB, fordi det er minimalt med strøm som kommer ut der....Prøv å sett laderen i veggen å la den ligg i et døgn...da tror jeg nok du skal ha den opp å går igjen... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter jeg la inn den nye firmware'n på min ipod mini så funker ikke meny/tilbake knappen lengere.. Jævelig irriterende.. skal se om jeg finner den gamle og legge inn den.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Flyttes til MP3-spillere. Hadde samme problemet for en uke siden. Jeg koblet ipoden til en såkalt tynn klient på skolen. Denne slettet innholdet og rotet opp firmware i poden. Å resette hjalp ikke. Har du prøvd å sette den i datamodus? Det var det jeg fikk beskjed om at apple, men fikk likevel ikke fikset problemet. Derimot var jeg så heldig å få den til å fungere på en annen pc. Valgte gjennopprett og så fungerte den slik den skal. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 - Lad den i stikkontakten i eit par timar - Prøv den på 2-3 andre maskiner - Prøv å resett den mellom kvart forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå