Arve28 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Bildet er her: http://home.c2i.net/arvekvalehansen/Brudeb....%20Hvitere.jpg Får ikke de fargene jeg ønsker. Kjolen har et grønnstikk. Må være mere hvit. Ansiktene er for gule. Blomstrene bør ha mer farge osv. Noen som kan hjelpe og gi meg noen tips her. Trenger også bakgrunn til bildet. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Noko slikt? Det er gjort i Gimp, - curves, fyrst på grønn - der eg tok vekk ein del av det grønne i båe høglysdelen og i skyggedelen, - i midtskyggedelen lot eg fargane vera litt sterkare igjen pga. blomane. -- Så fiksa eg på det blå for å få det kvitare. Fiksa levels på det raude for å få vekk det raude skjæret frå dressen til mannen, og tok svartpunktet litt inn slik at dressen blei svart istaden for grå. Så maska eg dei ut, ganske raskt og enkelt og laga ein enkel bakgrunn.. - Du kan få orginalfilane om du vil (dei har bileta utan nokre skadar i seg - med masker på alt osv), men kanskje best å gjere det sjølv.. Same kva, - slik ser det ut med litt rask Gimping. Endret 26. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takk Har drevet et års tid med Photoshop, men ikke så mye med fargekorigering. Disse rådene hjalp veldig. Når jeg mente bakgrunn kunne jeg tenke meg noe mer slik som er på bildet fra før. Se orginalen:http://home.c2i.net/arvekvalehansen/Orginalbildet.jpg Dette er et gammelt falmet bildet, som jeg har scannet inn i 300dpi. Så vil jeg gjerne ha en slik bakgrunn som man ser gulv og vegg. Prøvd å clone litt på denne bakgrunden, men føler at det blir grått og trist. Har dere noen gode råd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå