a_sondre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lurer på hva et slikt kort kunne prestert i 3dmark 03 eller 05? Noen som har prøvd det på jobben eller noe? Heftig kort med dx9, ps3 og pci x støtte. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 3DLabs kortene duger visst ikke til spilling overhodet. De kortene er laget spesielt for 3D modellering i 3DSM og Maya. Men da er dem til gjengjeld sabla gode til dette Lenke til kommentar
pback Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 3DLabs kortene duger visst ikke til spilling overhodet.De kortene er laget spesielt for 3D modellering i 3DSM og Maya. Men da er dem til gjengjeld sabla gode til dette Alle sier jo det samme som du. Er det noen som i det hele tatt har testet de, og fått bekreftet dette? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skal nok kjøpe et slikt om et par år.. modellerer litt som hobby.. har tenkt å studere datagrafikk om noen år (går ennå i 9. klasse :!: ) Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har testet alle utenom 800 serien, og de duger i allefall ikke i 3dmark/spill. Men er ikke det dem er laget for Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har testet alle utenom 800 serien, og de duger i allefall ikke i 3dmark/spill.Men er ikke det dem er laget for testa eller kjøpt? kunne tenke meg et slikt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå