Mr_Tiger Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Warning: mysql_connect(): Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in c:\appserv\www\gjestebok.php on line 8 Dette er feilmeldingen jeg får når jeg åpner gjesteboka min i explorer(localhost) Ellers så virker gjesteboka fint. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne feilmeldinden?? Lenke til kommentar
Erlink2004 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 @mysql_connect(); @ fjerner feilmeldinger. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Erlink: Dummeste innlegget jeg har sett på lenge, no offence! Om huset ditt brenner og kona står og hyler og gauler så slår du ned kona di for at hu skal holde kjeft? Til trådstarter: har du MySQL-server lokalt på PC'en din eller kjører du siden via localhost med en ekstern MySQL-host, eller hva gjør du egentlig? Endret 27. november 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Erlink: Dummeste innlegget jeg har sett på lenge, no offence! Om huset ditt brenner og kona står og hyler og gauler så slår du ned kona di for at hu skal holde kjeft? Til trådstarter: har du MySQL-server lokalt på PC'en din eller kjører du siden via localhost med en ekstern MySQL-host, eller hva gjør du egentlig? Ikke dumt i det hele tatt (så fremt @ faktisk fjerner feilmeldinger).. Det virker, hvorfor reparere? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Erlink: Dummeste innlegget jeg har sett på lenge, no offence! Om huset ditt brenner og kona står og hyler og gauler så slår du ned kona di for at hu skal holde kjeft? Til trådstarter: har du MySQL-server lokalt på PC'en din eller kjører du siden via localhost med en ekstern MySQL-host, eller hva gjør du egentlig? jeg kjører mysql localt på pc`en min. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Her er mysql devs sin side om problemet: http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/Old_client.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå