mrhippi Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei! lurer på om noen kan si meg ossen jeg deaktiverer en brannmur... Lage en guide til meg... Hadde vert kjempe fint om noen kunne gjøre det Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvilken brannmur er det? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er det xp's innebygde brannmur det er snakk om??(sp2) I så fall er det bar å gå på kontroll-panelet, trykke på "windows-brannmur" også trykker du på deaktiver:) Lenke til kommentar
mrhippi Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er brannmuren til netverket.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Flyttes til nettverk Lenke til kommentar
Havon Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Altså det er en brannmur innebygd i windows?? Er det ikke bare å gå inn på netverkstilkoblinger,høyre klikke på den nettverks tilkoblingen det gjelder,klikke egenskaper, arkfane avansert, og trykke på deaktiver brannmur??? Endret 5. desember 2004 av Havon Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er det xp's innebygde brannmur det er snakk om??(sp2)I så fall er det bar å gå på kontroll-panelet, trykke på "windows-brannmur" også trykker du på deaktiver:) hehe, denne guiden burde bli sticky Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Brannmuren til nettverket, lol. Bruker du Norton Internet Security eller den innebygde i SP2 service pack? Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Det er brannmuren til netverket.. Nei du sei ikkje det..? Du kunne like godt sagt "det er tingen til dingsen" Vi må jo vite ka brannmur du har for å kunne vite korleis du kan deaktivere den =) EDIT: Skriveleif Endret 28. november 2004 av ReWinD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå