opresterud Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen som har erfaring med TwinMOS sin Ultra-X Series x70? De er ikke så værst priset på 1GB utgaven. Tenkte ett slikt til ett Nikon D70... Erfaringer, evt. andre forslag som ikke er så mye dyrere? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Søk på Twinmos her på forumet (og på "Digitale kompaktkamera), så får du et par skrekkeksempler. Det er ikke få som har hatt problemer med disse kortene. Ville investert i et Sandisk eller Lexar i stedet... det er en meget billig forsikring om du bryr deg om bildene dine. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 OK, så i praksis betyr det at Komplett ikke har noen 1GB CF brikker som anbefalles til bruk sammen med Nikon D70? Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har brukt 2 stk av TwinMos 512Mb 70x i et halvt års tid nå og har ikke hatt noen problemer med dem. Har nok fyllt og tømt dem 40-50 ganger (pr.kort) nå. Selv kommer jeg nok til å kjøpe meg Kingston neste gang Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ingen problemer med mitt 512 Mb TwinMos 70x CF kort som jeg har hatt et halvt år. Men "skrekkhistoriene" siteres stadig om den dårlige kvaliteten på dette produktet, så en eller annen gang... For meg har dette vist seg som et bra kost/nytte forhold. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ingen problem her heller, bruker det sammen med 300D. Men går nok for ett annet merke ved neste innkjøp, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå