BlueLou Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Lyden på dette kortet suger hos meg, og da mener jeg suuuuuuuggger. Kan være drivere. Noen andre som har erfaring med lyd kvaliteten på onboard audio device for dette hovedkortet? Endret 26. november 2004 av BlueLou Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har samme hovedkortet og jeg har ikke noen problemer med lyden her.. Hva er det som gjør at lyden er så veldig dårlig?.. Drivere bruker du? Lenke til kommentar
BlueLou Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Vel først og fremt. Lyden er "hul" og veldig "flat". Det høres ut som om den er i ett romm med ekko ut. Har sjekket lyden på min Laptop, som er svært mye bedre med samme mp3 feks. Jeg bruker siste version av Nforce drivere + Realtek Semiconductor Corp. AC'97 Sound System Software ver:A3.60 Hva bruker du? Endret 26. november 2004 av BlueLou Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har du sjekket at alle instillingene på "multimedia" er riktig? Du kan stille inn hvordan lyden skal høres ut på et eller annet mixetullet en plass. Sjekk at disse ikke er klusset med. Det var tilfelle til meg iallefall.. Lenke til kommentar
BlueLou Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Problem løst. Nforce driverene skaper konflikten her. Tror det er GART eller IDE Disk enheten som messer med systemet. Løsning er å installere driverene manuellt. Altså IKKE bruk Setup.exe Endret 27. november 2004 av BlueLou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå