wildv Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har klart å montere en Zalman heatpipe VGA-kjøler (ZM80C) bak-fram på mitt PC9800Pro AIW. Mye arbeid med baufilen, men det gikk. Måtte fjerne biter av kjøleribbene på begge sider for å få det til å passe inn. Nå går kortet rett inn i min Shuttle SN41G2 uten problemer... Noen få millimeters klaring. Min eksternt monterte SilenX 14db 120mm er stilt på fullt, og greier å kjøle systemet. Faktisk så har systemtempen ikke økt merkbart i det hele tatt.... Har nå kjørt en time i 3dmark03 demo uten synlige problemer.... Tester litt med HL2 i morgen tenker jeg!! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 skulle hatt noen bilder da men å få en sånn på BAKLENGS på et AIW kort er bra.. imprignerende.. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Faktisk ikke noe problem... Bare å montere den tynne basen på fronten og det tykke bak. Ellers var det plankekjøring, bortsett fra baufil-jobben da... Måtte jo få det til å passe inn. Genialt med luftstrømmen som går gjennom ICE-åpningen like ved heatpipen.... Bilder kommer etterhvert, men det er ikke så pent gjort da. Har ikke planer om å sette vindu på "skoesken" min! Den skal bare være stille og kraftig! Endret 26. november 2004 av wildv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå