razh0r Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Nå har jeg satt på level2 neon på bilen min, og jeg synes det ser forferdelig stygt ut! Er det meningen at det skal se slikt ut? Det var jo mye bedre grafikk i NFSU synes jeg.. edit: Catalyst 4.12 beta Nyeste chipset-drivere Alt på High/On, untatt AA og Light Trails Endret 26. november 2004 av razh0r Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Legger til et screenshot av en garasjeport: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) hva slags skjermkort har du? har du prøvd å sette på AA? ser at du har 9800pro i profilen.. burde ikke se sånn ut da.. hmm.. Endret 26. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Noen med normal grafikk som kan poste screenshot kanskje? Håper det ikke skal være sånn... edit: Har prøvd å satt på AA, blir helt likt. Endret 26. november 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det ser ut til at NFSU2 har en god del bugs, er vel bare å vente på et par patcher av EA og håpe de fikser det! Er det en warez versjon du har av spillet? Ser at du har Honda Civic (den finns ikke i den euroeisek utgaven av spillet såvidt jeg vet) Endret 2. desember 2004 av Wooho Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Prøv å sett AF på 16x i driverinstillingene i Windows. Er nesten 100% sikker på at du får oppleve en ny verden ved hjelp av det... Endret 2. desember 2004 av shabador Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Garasjeport. Ser lik ut som på ditt bilde. Radeon 9800 PRO, 2x AA og AF. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det ser nå ganske så riktig ut spør du meg. Litt av poenget er vel at det skal lyse "litt omkring".. Se for eksempel: http://www.importscene.com.au/images/lextc_neon3.jpg Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det han har er ikke riktig. Legg merke til den heslige veien på bilde 2. Dette blir ordnet dersom man setter AF til 16x i Windows. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå har vel ikke akkurat NFSU2 den mest høyoppløselige teksturen på veien vel? Hvordan ser det ut i 200 km/t forresten? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det ser nå ganske så riktig ut spør du meg. Litt av poenget er vel at det skal lyse "litt omkring".. Se for eksempel: http://www.importscene.com.au/images/lextc_neon3.jpg WA plates mate. Sweet Har dog sett mye feter biler enn den der på veien her, med mer neon også. Har forsåvidt sett stygger biler med mer neon også, hva med en gammal rusten Commodore og blå neon? yummy... Så on-topic: med unntak av bakken på bilde nummer to (som muligens ser litt funky ut) ser alt helt riktig ut. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) litt off topic: men jeg synes det er dårlig at spillet bare støtter stero og ikke surround på noen måter, synes 5.1 eller surround burde vært med Endret 2. desember 2004 av Goodall Lenke til kommentar
outdated Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Skal nok være slik ja. Bilde jeg har lagt ved er alt på max av details + AA 16X. Endret 2. desember 2004 av oiwow Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Som de andre har postet her så er jeg også rimelig sikker på at det skal være slik. Kan ikke akkurat klage på grafikken heller. Kjører det uten AA og AF, for svak CPU! Endret 2. desember 2004 av Wooho Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hm... Ved nærmere testing, ser det ut som om det ikke er forskjell på veien ved 16x AF og Application Select. Tror det er takket være Catalyst 4.11. Når jeg hadde 4.10, var det en sinnsyk forskjell. I stand corrected... Her er ihvertfall screenshot med 16x AF. Garasjen er fryktelig uansett. Veien er ok. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du må jo for guds skyld sette på AA! Det blir myyyyye bedre... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil si at det meste så ganske dårlig ut, bortsett fra bilene, som det selvfølgelig er blitt gjort mye med. Det garasjeporten så jo helt jævlig ut. Lenke til kommentar
BlodHarry Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skjønner ikke hvorfor man gidder å bry seg så mye om de garasje portene... Man er der lissom i 2 sek åsså er det tut og kjør igjen. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har svart på samme spørsmål i flere poster nå, men får vel gjøre det igjen. Jeg har radeon 9800xt kort og opplevde også at grafikken så kornete og fæl ut. Heldigvis har man flere drivere og velge imellom. Jeg henta ner omega drivere fra http://www.omegacorner.com og det gjorde grafikken mye finere hos meg. Kan ikke garantere at det hjelper, men det er vel verdt et forsøk Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg ble så skuffet over NFSU2 når jeg skulle starte, grafikken på parkeringsplassen såg nærmest ut som de hadde slengt ett heroes | map og kjørt over den med en dampveivals. Bilene ser da bra ut , men å basere ett spill helt på bilen blir vel helt feil. Det er jo EA games vi snakker om da, bare de på avdeling pacific som vet hva de gjør Battle for middle earth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå