olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Dette er min første worklog, og jeg skal da lage en HTPC. Jeg skal prøve å bruke minst mulig penger på det, så jeg har foreløbig bare fått tak i prosessor, hovedkort og ram (amd 500mhz og 128mb ram). delene fikk jeg fra serpens (tusen takk!) Jeg har tenkt å lage kabinettet i kryssfiner (jeg får det gratis fra pappa) og fronten i svart plexi. Jeg har nå begynt å skjære i kryssfineret, jeg tok ikke så mange bilder men det ble da noen. Dette er alt jeg har fått gjort til i dag, jeg skal jobbe vidre i morgen, så da kommer det update! Edit: bilder er lengere nede i tråden da jeg ikke fikk linkene til å fungere Endret 30. desember 2004 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hm.. ser ikke ut som noen av bildene virker... bruk home.no (gratis og veldig fin) plexi i fronten... høres bra ut Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 hm.. ser ikke ut som noen av bildene virker... bruk home.no (gratis og veldig fin) plexi i fronten... høres bra ut tongue.gif holder på å ordne bildene Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Nå virker bildene for meg, virker de for dere? edit: nå virker ikke bildene direkte for meg, men linkene skal fungere! Endret 26. november 2004 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Bildene fungerer ikke direkte og på linkene får jeg vite (på dansk) at på angitt adresse er det ingen ting. Besøker deg senere i kveld Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Jeg får vell bare legge opp ett og ett bilde da! Tegning: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Her skjærer jeg ut en av sidene: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Her har jeg tengnet opp platen som skal være under: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Så langt har jeg kommet i dag: Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Så bra ut så langt, stå på istedenfor å legge bildene ut i home er det også greit å bruke Imageshack, eller Imgspot. Edit: imgspot er nede Endret 26. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 update: I dag har jeg beynt å skru sammen alle veggene! jeg har brukt to hengsker til topp-lokket, så jeg kan åpne og lukke kabinettet uten å må skru ut og inn skruer. her skal jeg borre jeg hull for skruer: her er det klart for på-skruing av bak plate (pappa er i bakgrund og holder på med noen hyller ): her er kabinettet med lokket på: kabinett uten lokk: Det ble ikke tatt så veldig mange bilder men det er i hvertfall litt! Blir update i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå