opresterud Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) (dette er ingen salgsannonse) Jeg kommer sannsynlig til å kjøpe meg ett Nikon D70, og har da ett "Minolta Dynax 700si" liggende, som jeg realistisk sett aldri da kommer til bruke igjen... Kjøpt nytt for 8-9 år siden. Forsiktig og pent brukt, men det er brukt. Ingen stygge merker etc. Alltid oppbevart i fotoveske. Funker 100%. Til dette har jeg standard linsa "Minolta AF Zoom 28-80 4-5.6", samt en "Minolta AF Zoom 70-210 4.5-5.6". Fjernutløser "Minolta RC-1000" med lang ledning. Har også ett "Minolta Data Memory Card 2", som brukes for å lagre eksponeringsdata for opp til 4 filmer med maks. 40 bilder på hver. Alt sammen befinner seg i en Lowepro Nova 3 fotoveske. Denne er og kjøpt samtidig med kameraet. Obs: Den er ikke identisk med dagens "Nova 3 AW". Hva kan noe sånt evt. være verdt samlet? Jeg har ikke peiling Mener alt sammen kostet mellom 11 og 12000,- når jeg kjøpte det... Endret 26. november 2004 av opresterud Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ingen som har noen som helst mening om hva dette kan være verdt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Tenkte selv på å selge mitt Minolta Dynax 500si. Ble anbefalt å droppe det... Folk mente jeg kunne få omtrent 1000-1500kr for det... Med et 75-300mm objektiv. Så da lar jeg det heller ligge På foto.no kan de nok hjelpe deg, evt. kan du se hva andre selger lignende utstyr for? Endret 11. desember 2004 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 I ren nysgjerrighet, har du solgt kamera ditt? Fikk du mye for det? er på nippet til å kjøpe digitalt selv, og da tar det jo bare opp plass i skapet. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Nei, har ikke solgt det. Har ikke forsøkt heller Egentlig ikke vurdert det til å være verdt bryet, kan være greit å ha et filmkamera i skapet også. Kjekt å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå