Gå til innhold

Verdi på Minolta 700si?

Anbefalte innlegg

(dette er ingen salgsannonse)

Jeg kommer sannsynlig til å kjøpe meg ett Nikon D70, og har da ett "Minolta Dynax 700si" liggende, som jeg realistisk sett aldri da kommer til bruke igjen... Kjøpt nytt for 8-9 år siden. Forsiktig og pent brukt, men det er brukt. Ingen stygge merker etc. Alltid oppbevart i fotoveske. Funker 100%.

Til dette har jeg standard linsa "Minolta AF Zoom 28-80 4-5.6", samt en "Minolta AF Zoom 70-210 4.5-5.6". Fjernutløser "Minolta RC-1000" med lang ledning. Har også ett "Minolta Data Memory Card 2", som brukes for å lagre eksponeringsdata for opp til 4 filmer med maks. 40 bilder på hver.

Alt sammen befinner seg i en Lowepro Nova 3 fotoveske. Denne er og kjøpt samtidig med kameraet. Obs: Den er ikke identisk med dagens "Nova 3 AW".

Hva kan noe sånt evt. være verdt samlet? Jeg har ikke peiling :) Mener alt sammen kostet mellom 11 og 12000,- når jeg kjøpte det...

Endret av opresterud
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tenkte selv på å selge mitt Minolta Dynax 500si. Ble anbefalt å droppe det... Folk mente jeg kunne få omtrent 1000-1500kr for det... Med et 75-300mm objektiv. Så da lar jeg det heller ligge

På foto.no kan de nok hjelpe deg, evt. kan du se hva andre selger lignende utstyr for?

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...