Gå til innhold

7GB til CD

kiv

Anbefalte innlegg

Har ca. 7 GB som jeg skal brenne ut på CD-er. Må da regne med på å bruke 10 CD-er. Men jeg lurer på om det er en måte å få maskinen til å dele opp filene på cdene, eller må jeg selv sitte å legge over 700 MB for og så legge de neste 700 osv. (Risikere bare da å legge over flere av samme fil, eller ingen kopier av enkelte filer...) Er det noen måter jeg slipper dette på? Er det noen program som gjør dette for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bare skal ha de på plater som sikkerhetskopier kan det kanskje være en ide å zippe med Winzip, arj e.l. Vet at du kan sette størrelsen på filene selv, men er ikke sikker på maks. størrelse. Det er uansett lettere å holde kontroll på pakkede filer som har felles navn med stigende nummer.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-13 16:53, kiv skrev:

Dette var bedre... Tenkte ikke på at jeg kunne pakke filene. Kanskje jeg skal satse på det, hvis jeg for det til da.

Det er ikke ment som backup. Skal brenne over noen mp3 til en kompis.

Husk at du ikke får komprimert mp3-filer noe (hvis i det hele tatt).

Og hvis det kun er mp3-filer så er det jo bare å "måle" opp ca. korrekt størrelse (650Mb/700Mb) med filer og brenne de.

Ville uansett ha tatt kortere tid enn det døgnet (foreløpig) du har brukt på å få svar :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...