Gromtallegs Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Har lagt inn innlegg før om maxtor onetoutch II, men ikke fått så mange svar så jeg prøver igjen . Jeg har tenkt til å kjøpe denne disken, med 250gb hdd. Men hører mye dritt om den forrige genrasjonshardisken onetoutch. er det noen som har noe serlig med erfaringer og råd?? Kunne trenge det ganske fort, fordi som sagt skal jeg ha ny til uka. Går det helt greit å instalere spill osv på den? eller har noen andre forslag til eksterne hardisk på 250 gb, som tåler en støyt og er rett og slett bra . Mvh TTj Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvorfor ikke kjøpe deg et kabinett for en 3.5"disk, og sette sammen selv? Er stor fonøyd med det jeg har selv. Emagic + 160GB disk... Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 nei. de "ferdig lagte" tåler mer... kommet til å flytte en del på disken........ emn har du noe annet forslag? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tåler de mer? Jøsses, første gangen jeg har hørt men... Lacie 250GB er vel det hotteste for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå