ampersand Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har en 3com office connect wireless router som disconnecter linja jevnt og trutt. Hva kan være feilen med det ? Jeg la om telefon kabelen idag også, kan det være at jeg har kobla feil der ? Mvh RA Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis problemet oppstod i forbindelse med at du koblet om telelinjene dine, så er vel det en stor sannsynlighet for at feilen ligger der. Sjekk om dette skjer i forbindelse med at noen ringer ut eller inn på telefonlinjen. Hvis dette stemmer, så har du nok koblet splitteren feil. Det kan også være en dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) nei og atter nei, hadde samme problemet i 2 år, sjekk at Både pc'en og routeren er på riktig kanal! muligens det med linja også, men nei.. edited Endret 27. november 2004 av Valent Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har en 3com office connect wireless router som disconnecter linja jevnt og trutt. Hva kan være feilen med det ? Nyeste firmware på den? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg oppgraderte firmware på den i går kveld, nå får jeg vente og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå