Gå til innhold

Hvilken film skal jeg se?

eyvind1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off topic:

F*** ass, hva bruker du fritida din på'a? Hvis du skal se alle de dvdene dine så kan jeg ikke tenke meg at du gjør noe særlig annet!

Har du telt hvor mange du egentlig har, eller hvor mange penger du har brukt på de? :eek:

On topic:

Gadd ikke se gjennom hele lista, men jeg regner med at du har dem: ringenes herre -alle sammen. Bare ta en eller annen film der det er noen deilig damer med du ;)

Lenke til kommentar
Off topic:

F*** ass, hva bruker du fritida din på'a? Hvis du skal se alle de dvdene dine så kan jeg ikke tenke meg at du gjør noe særlig annet!

Har du telt hvor mange du egentlig har, eller hvor mange penger du har brukt på de? :eek:

On topic:

Gadd ikke se gjennom hele lista, men jeg regner med at du har dem: ringenes herre -alle sammen. Bare ta en eller annen film der det er noen deilig damer med du ;)

Err, you're 58% addicted to CS...

Lenke til kommentar
ta en tur på kino og se "the incredibles" på engelsk....Fantastisk film, beste jeg har sett i år...

Eh, bor i Geiranger, så eneste kinoene du finner her er hjemmekino....... Må nok vente til den kommer på DVD

Til dere som synes jeg har mange filmer, her er regnestykket:

Jeg har hatt DVD dpiller i litt over 6år, og jeg har 295 titler.

6år= 2190 dager, noe som betyr at jeg ser ca. 1 ny film i uka (som ikke er mye, nevnte jeg at jeg bor i Geiranger?)

Med en snittpris på 160pr. film har det kostet meg 21,5 pr. dag, noe som ikke er så voldsomt mye f.eks VG og en cola på Narvesen........

Lenke til kommentar

kjøp deg "long kiss goodnight" , "snatch", "lock stock and two smoking barrels" og , "pulp ficiton" , "reservior dogs" og "the usual suspect". da kan jeg si hvem film du skal se.

disse filmene ser jeg på som ett must for noen som har så mange filmer som deg. :)

Lenke til kommentar
kjøp deg "long kiss goodnight" , "snatch", "lock stock and two smoking barrels" og , "pulp ficiton" , "reservior dogs" og  "the usual suspect". da kan jeg si hvem film du skal se.

disse filmene ser jeg på som ett must for noen som har så mange filmer som deg. :)

jeg har alle de! ;)

og jeg er 100 filmer bak eyvind1!

edit: og alle står på øverste hylle i samlingen min! ;)

Endret av krister461
Lenke til kommentar
Off topic:

On topic:

Err, you're 58% addicted to CS...

Har du ikke lært deg og lese skikkelig?

Det står: "i WAS 58% addicted to cs", ikke: "i AM 58% addicted to cs"!

Det er faktisk5 måneder siden jeg spilte det sist, det vil si 5 måneder siden 1.5 ble lagt ned... :cry:

Nå vil jeg si at jeg er 3% addicted to cs.. Det finnes nok en god del flere folk som spiller mye mye mere cs enn det jeg spilte før skal jeg si deg.. Jeg trente 4-5 ganger i uka, var/er ikke en uber feit nerd som sitter i stolen sin 24/7 og bare bestiller hurtigmat fordi han ikke orker/gidder å lage selv... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...