Patience Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei på dere.. Noen som har aning på om det er mulig å finne seg en trådløs ruter (54-108 mbit) og trådløs nettverkskort til 1.000,- kroner eller rett under? Har to pc'er og en xbox som etterhvert skal få være med på leken. Det er vel 100 mbit nettverk på xboxen også? -- Kom igjen.. hvor i Oslo kan jeg i morgen (lørdag 27.11) finne meg en billig og grei trådløs ruter og nettverkskort til rimeligste penge? Lenke til kommentar
loggon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vet ikke om Du har Lefdal i nærheten ? de har Philips W-lan base g kr. 498 og PCMI g til kr. 298.- billigste jeg har sett Philips pleier jo å lage bra plugg and play produkt også!. Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jeg veit at det var tilbud på d-link ruter og to trådløse kort... tror det var ett pci-kort og ett usb... men jeg husker ikke hvor det var.... elkjøp er vel ett godt tips? de pleier jo ha noen greier... og om du finner det samme utstyret på lefdal som elkjøp, og det er billigere på elkjøp, så får du jo varen 50 % billigere på lefdal... Åja, mens vi er inne på det: Lefdal selger topcom rutere til 498 og belkin trådløse kort til 300. Belkin korta er ikke dårlige, men man får bonusen av å få livstidsgaranti på dem, så du får det du SKAL ha uansett.... mvh Arnulf Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ok! Takker for gode svar.. Har lefdal en hjemmeside? Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok! Takker for gode svar.. Har lefdal en hjemmeside? www.lefdal.com Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Her har du en billig pakke http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Det er to stasjonære. Det glemte jeg å si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå