OscarWoHA Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 KrF kan hjelpe folk med avhengighet.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 vet åssen det er, starta med att jeg sku ha et par neonlys, vel nå sitter jeg her med lian li i stedet for chieftec (begge kjøpt på microplex) swiftech kjøler, neonlys, rundkabler, 2 stk neonvifter, og mye annet rart som jeg absolutt ikke har bruk for Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 morsom tråd Ikke spam jeg spammer ikke sa noe om tråden kanskje det er sant at folk blir kjøpeomane av sidene til mp kanskje den har skjult budskap Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 har ett par kamerater som kan klassifiseres til mpx-avhengige like morsomt hver gang jeg får høre hvor mye penger de har "brent av" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Slå meg da... svidd bort over 16K den siste uka Og nei, har ikke kjøpt meg ny datamaskin. Bare masse "stuff" fra forskjellige plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå