Gå til innhold

**** ta microplex?


Anbefalte innlegg

Slengte akkurat inn en bestilling på noen vifter, et par thumbscrews og noen småting. Helt ok, akkurat når jeg skal klikke på "gå til kassa" så får hjernen en slags rus, jeg vil kalle det "microplex syndromet". Tankene svirrer rundt i hodet og vips ligger det blandt annet også en Enermax PSU også i handlevogna. Til sammen havner det på ~2000kr og jeg som bare skulle ha noen småting :???:

 

Det verste er at disse utspekulerte (dop?)langerne bak Microplex kommer til å sende meg godteri i pakka også slik at jeg får en tvang til å svi av en ekstra hundrings på gammelt godteri på Statoil når jeg får pakka :-

 

Det må da finnes noen avrusnings instutisjoner for oss som lider av "microplex syndromet"? Det er som pringles: once you shop, you can't stop!

 

Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-29 20:10, Anders Leipsland skrev:

Slengte akkurat inn en bestilling på noen vifter, et par thumbscrews og noen småting. Helt ok, akkurat når jeg skal klikke på "gå til kassa" så får hjernen en slags rus, jeg vil kalle det "microplex syndromet". Tankene svirrer rundt i hodet og vips ligger det blandt annet også en Enermax PSU også i handlevogna. Til sammen havner det på ~2000kr og jeg som bare skulle ha noen småting :???:


Det verste er at disse utspekulerte (dop?)langerne bak Microplex kommer til å sende meg godteri i pakka også slik at jeg får en tvang til å svi av en ekstra hundrings på gammelt godteri på Statoil når jeg får pakka :-


Det må da finnes noen avrusnings instutisjoner for oss som lider av "microplex syndromet"? Det er som pringles: once you shop, you can't stop!


Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting.



 

Hei

Jeg tror jeg trenger en medisin mot microplex jeg også. Vet ikke hvor mage lapper jeg har brent av i den sjappa der. Men 2000 er da ingen stor sum når du først handler der. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 21:52, morta skrev:

Men 2000 er da ingen stor sum når du først handler der. :smile:



 

2000 er ingen forferdelig sum, men når du "bare skulle ha noen småting" (som ble ganske mange små og mellomstore ting :wink:) så er det litt sjokk.

 

Quote:


Den 2002-05-29 20:14, Kebab GUD skrev:

så du kjøpte den også ?? eller



 

gjorde nok det ja :smile:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting.

Neida anders, det går fint å gå inn der å bestille det eg skal ha, og så ut.

Sist eg bestilte noe hos microplex var det goop, sandpapir, viftestyring, to ledninger, en vifte 19 db, goop fjerner, og nye cpu kjøler, den gamle festeannordningen ville ikke mere på den orginale kjøleren.

Og det var det eg skulle ha, verken mere eller mindre enn planlagt. :D Hadde skrevet lapp på forhånd :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...