Anders Leipsland Skrevet 29. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2002 Slengte akkurat inn en bestilling på noen vifter, et par thumbscrews og noen småting. Helt ok, akkurat når jeg skal klikke på "gå til kassa" så får hjernen en slags rus, jeg vil kalle det "microplex syndromet". Tankene svirrer rundt i hodet og vips ligger det blandt annet også en Enermax PSU også i handlevogna. Til sammen havner det på ~2000kr og jeg som bare skulle ha noen småting :???: Det verste er at disse utspekulerte (dop?)langerne bak Microplex kommer til å sende meg godteri i pakka også slik at jeg får en tvang til å svi av en ekstra hundrings på gammelt godteri på Statoil når jeg får pakka :- Det må da finnes noen avrusnings instutisjoner for oss som lider av "microplex syndromet"? Det er som pringles: once you shop, you can't stop! Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2002 så du kjøpte den også ?? eller Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 29. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 20:10, Anders Leipsland skrev:Slengte akkurat inn en bestilling på noen vifter, et par thumbscrews og noen småting. Helt ok, akkurat når jeg skal klikke på "gå til kassa" så får hjernen en slags rus, jeg vil kalle det "microplex syndromet". Tankene svirrer rundt i hodet og vips ligger det blandt annet også en Enermax PSU også i handlevogna. Til sammen havner det på ~2000kr og jeg som bare skulle ha noen småting :???:Det verste er at disse utspekulerte (dop?)langerne bak Microplex kommer til å sende meg godteri i pakka også slik at jeg får en tvang til å svi av en ekstra hundrings på gammelt godteri på Statoil når jeg får pakka :-Det må da finnes noen avrusnings instutisjoner for oss som lider av "microplex syndromet"? Det er som pringles: once you shop, you can't stop!Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting. Hei Jeg tror jeg trenger en medisin mot microplex jeg også. Vet ikke hvor mage lapper jeg har brent av i den sjappa der. Men 2000 er da ingen stor sum når du først handler der. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 21:52, morta skrev:Men 2000 er da ingen stor sum når du først handler der. :smile: 2000 er ingen forferdelig sum, men når du "bare skulle ha noen småting" (som ble ganske mange små og mellomstore ting :wink:) så er det litt sjokk. Quote: Den 2002-05-29 20:14, Kebab GUD skrev:så du kjøpte den også ?? eller gjorde nok det ja :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 22:29, Anders Leipsland skrev:gjorde nok det ja :smile: ok ... tabbe da.. men men en xtra skader ... nesten ikke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 Vil advare alle mot å gå inn på microplex.no - du blir lettere avhengig av det enn av spillemaskiner, heroin, røyk og mange andre fyfy ting. Neida anders, det går fint å gå inn der å bestille det eg skal ha, og så ut.Sist eg bestilte noe hos microplex var det goop, sandpapir, viftestyring, to ledninger, en vifte 19 db, goop fjerner, og nye cpu kjøler, den gamle festeannordningen ville ikke mere på den orginale kjøleren. Og det var det eg skulle ha, verken mere eller mindre enn planlagt. Hadde skrevet lapp på forhånd Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 Det er berre å passe på at du ikkje har meir pengar en du har tenkt å bruke. Slik at du ikkje kan kjøpe meir. Det gjer eg. Med andre ord. Eg brukar alt eg har/Får i stipend. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 Det er berre å passe på at du ikkje har meir pengar en du har tenkt å bruke. Slik at du ikkje kan kjøpe meir. Det gjer eg. Med andre ord. Eg brukar alt eg har/Får i stipend. Så du har ikke de vanlige rekningene å betale altså+ lånet på 5500 i månden som eg har Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 Neste gang: Kjøp en Redline Oil Water Wetter. Drikk hele flasken så fort du klarer og *whips* du ble plutselig kvitt problemet! Eventuelt alle problemer Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 Hehe. Er ikke lett å være shoppoman på MPX. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2003 For en saftig bump dette var. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Kjenner til problemet Men det er greit å bestille i større mengder når en først skal bestille noe der, det er verre med når en får pakken og kom å alle småting en har glemt :-? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Anders, hvilke vifter kjøpte du? Hvordan lyder de nå, etter et år? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Hehe.. pen bumping... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Anders, hvilke vifter kjøpte du? Hvordan lyder de nå, etter et år? Kjøpte Papst 4412FGML og de er akkurat like gode som nye, men de har ikke vært i bruk hele tiden heller. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Mine 1.5 år gammle papst whiner og spraker . Har vel snurret siden jeg kjøpte de Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 morsom tråd Ikke spam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå