Arve28 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har et brudebildet fra 70 tallet, men bakgrunden er falmet og stygg på dette bildet. Har dere forslag til bakgrunder jeg kan sette inn i bildet. Tenkte å Selecte brudeparet ut å legge på ny bakgrund. Helst noe fra studio. Finnes det noe slikt på nettet? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hvorfor ikke lage selv? Prøv deg frem med difference cloudes i photoshop. Du kan også prve deg frem med andre effekter eller funksjoner, men det skal ikke være noe vanskelig. Endret 28. november 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kvifor to trådar? -- Kan jo like godt skrive i den andre... -- Skal sjå om eg får til å lage noko i morgon, så kan eg skrive kva eg har gjort. Men som Pallesen seier, er det ikkje så vanskeleg. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Denne ble laget først. Derfor 2. Men burde modifisert denne. Er helt enig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå