Gå til innhold

Samsung SGH-D500 ?

Laibach

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dette akkurat selv, og det kan lønne seg for de av oss som har abonnement fra før av og!

Månedsavgift 119*12 = 1428,-

Innmeldingsavgift = 199,-

Telefonen = 2290,-

Sum = 3917,- !!

Dette er mindre enn om du skulle kjøpt telefonen uten binding og du kaster uansett bare ut Tele2 SIM-kortet og setter inn det du har fra før! :)

Vil også nevne at telefonen med Tele2-binding ofte er enda billigere på Tele2.no, men per d.d er den ikke lagt opp der enda.

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar

De færreste telefoner er operatørlåst i dag hvis man ser bort fra billigmobilene til 0,50-500,- og kontantkorttelefoner.

Allikevel bør man selvfølgelig sjekke dette før kjøp, jeg har ikke fått gjort dette enda. Min nåværende Nokia 6230 ble kjøpt med NetCom abonnement (ca. 1800,-)og bare brukt Chess fra dag 1.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker ca 200 kr på på mobilen i måneden anbefaler jeg at du kjøper samsung d500 med Netcom YoungTalk..

det er mye smartere, den koster bare 3290 kr, og du betaler 200 kr i måneden som du bruker til å ringe... i tillegg får du 30 gratis sms og 10 gratis mms hver måned..

jeg har hatt youngtalk i 1 år nå, og jeg er ganske sikker på at jeg skal kjøpe samsung d500 med youngtalk..

du sparer faktisk mye mer på det.. for med tele2 pluss eller active talk betaler du 119 og 129 hver måned, hvor du i tillegg må betale for å bruke telefonen..

det kan bli ganske dyrt?

hadde kjøpt med youngtalk iallefall... :)

Du sparer over 400 kr ved å kjøpe youngtalk =)

Endret av kristi87
Lenke til kommentar
denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ?

Den har ikke minnekort :thumbdown:

Sant, men det er også det eneste minuset! :thumbup:

Synes du :p

Jepp. Nå skal ikke vi begynne å diskutere hva som er best :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...