Laibach Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvor og når tror dere jeg kan få samsung SGH-D500 til en billigere penge, mot at jeg binner meg til et abonemang? det gamle abonemanget tar snart slutt og kunne tenke meg en ny telefon. Samsung SGH-D500 Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har sett at Siba.no har den til 2290kr med Tele2 Privat Pluss 12mnd binding, 119kr i måneden Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Så dette akkurat selv, og det kan lønne seg for de av oss som har abonnement fra før av og! Månedsavgift 119*12 = 1428,- Innmeldingsavgift = 199,- Telefonen = 2290,- Sum = 3917,- !! Dette er mindre enn om du skulle kjøpt telefonen uten binding og du kaster uansett bare ut Tele2 SIM-kortet og setter inn det du har fra før! Vil også nevne at telefonen med Tele2-binding ofte er enda billigere på Tele2.no, men per d.d er den ikke lagt opp der enda. Endret 28. november 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Og hvis man har et tele2 abonnement fra før som du ikke har bindingstid på lenger, så betaler man heller ikke innmeldingsavgift på 199kr. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 så jeg kan kjøpe nytt simkort fra telenor (siden jeg ikke har det) og putte i det i samsung d500 når jeg kjøper den så har jeg telenor ringkontant istedenfor å ha tele2+. Men da må ikke telefonen være operatørlåst? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vet ikke helt hvordan tele2 telefonene er låst i dag, men med min tlf som jeg kjøpte for ca 1 1/2 år siden så virket det med netcom også. Så den var vel ikke låst! Kanskje noen andre her som kan svare på dette? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 De færreste telefoner er operatørlåst i dag hvis man ser bort fra billigmobilene til 0,50-500,- og kontantkorttelefoner. Allikevel bør man selvfølgelig sjekke dette før kjøp, jeg har ikke fått gjort dette enda. Min nåværende Nokia 6230 ble kjøpt med NetCom abonnement (ca. 1800,-)og bare brukt Chess fra dag 1. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Takk :!: , men hvis jeg kjøper med active talk, og det er netcom kan jeg kjøpe nytt simkort fra telenor og sette i d500'n sånn at jeg i tilfelle får ringkontant, eller er den låst? Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 De første terminalene av en ny modell er som regel ikke operatørlåst. Det skjer som regel først på partiene som kommer senere da de gjerne vil få ut første partiet så fort som mulig. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hvis du bruker ca 200 kr på på mobilen i måneden anbefaler jeg at du kjøper samsung d500 med Netcom YoungTalk.. det er mye smartere, den koster bare 3290 kr, og du betaler 200 kr i måneden som du bruker til å ringe... i tillegg får du 30 gratis sms og 10 gratis mms hver måned.. jeg har hatt youngtalk i 1 år nå, og jeg er ganske sikker på at jeg skal kjøpe samsung d500 med youngtalk.. du sparer faktisk mye mer på det.. for med tele2 pluss eller active talk betaler du 119 og 129 hver måned, hvor du i tillegg må betale for å bruke telefonen.. det kan bli ganske dyrt? hadde kjøpt med youngtalk iallefall... Du sparer over 400 kr ved å kjøpe youngtalk =) Endret 28. november 2004 av kristi87 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg mener ikke å ha tele2 abonnementet. bare sette inn et annet simkort med ringkontant. Blir det bra og går det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ? Den har ikke minnekort Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ? Den har ikke minnekort Sant, men det er også det eneste minuset! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ? Den har ikke minnekort Sant, men det er også det eneste minuset! Synes du Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei emh.. visste ikke helt hvor jeg skulle skrive .. men Dragon, hvordan fikk du bilde der til venstre? jeg får det ikke til Det av kameraet til S700i, tror jeg det er =) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 denne telefonen virka jo rimlig rå, men klarte ikke å se på siden om den hadde muligheten for et minnekort, noen som kan svare meg på det ? Den har ikke minnekort Sant, men det er også det eneste minuset! Synes du Jepp. Nå skal ikke vi begynne å diskutere hva som er best Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei Noen som vet hvordan jeg kjøper det beste batteriet til Samsung D500? leste her: http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=...ng_d500-900.php at det kan ha opp til 8 timer taletid.. jeg trenger bra batteri... irriterende å lade mobilen hver eneste dag.. ødelegger det mer og mer også.. (<--hehe.. kule smilyer:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå