milkshake1 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Halla. Har en Audi A3 99 mod som jeg tenkte jeg skulle ha stereo i. Problemet er bare det at jeg ikke finner noe hull som jeg kan legge strømkabelen inn til batteriet. Finner det bare ikke. Så jeg lurte på om noen av dere har samme type bil, eller lignende, som har funnet hull i veggen, å da kunnet lagt kabel fra batteriet,gjennom kupeen og bak til bagasjerommet. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet. Takker. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Trappebor/hullsag og tetnippel og til slutt en dæsj silikon eller lignende Lenke til kommentar
Defus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 fant ikke noe hull i spacewaqon min heller. Så eg rulla den inn på en obligatorisk service å ba dem legge inn en kabel å dem la den langt nede i torpedoveggen. Så hvis du ikke har vært under bilen å kjeke litt åsså så prøv det å, funker det ikke ringer du til audi forhandler/verksted å spør dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå