jente19jentejente Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg fant en kul side i går. Den ble startet for 5 dager siden Jeg har blitt medlem på forumet der også.... ( et lekse forum ). Men kan noen andre også bli med. Tror ikke Det er så mange som er medlem enda. Hjelp med lekser Det er også dokument opplaster slik at du kan laste opp prøver og sånn!! Synest dette var litt kult så jeg måtte bare poste det. Men fant ikke noe sted for dette så la det i søppel!! Endret 26. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har du ikke spamma sida di nok, nå? Bit det i deg: Vi gir faen. Endret 26. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har du ikke spamma sida di nok, nå? Bit det i deg: Vi gir faen. Javel... det kan være du gir faen, men det er ikke sikkert absolutt alle gjør det.... Endret 26. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Javel... det kan være du gir faen, men det er ikke sikkert absolutt alle gjør det.... Jeg er nokså sikker på at det er en grunn til at den forrige reklametråden din ble stengt. Og jeg er enda sikrere på at det er en grunn til det. Noe gale med deg eller??? HVA R D A?!1111!!! :mad: PMS LO!1 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 OK.... jeg er 15år gammal og så begynner folk å skrive at jeg utgir reklame??? Jeg er ikke en bedrifts mann eller noe.... :!: Noen folk er bare onde heletiden på dette forumet Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det kan være du gir faen Vi bruker ikke sånne ord her på forumet! (tror jeg) Og dessuten enig med HalTan Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er jo bare tragisk å spørre om det er noe galt med en person, bare fordi han eller hun missliker sida di (reklame for den osv) Går det ann å bli mer barnslig? Nei tror ikke det gitt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dersom reglementet sier at det ikke er lov å reklamere for andre sider, fora, etc. på forumet, så betyr det at den regelen er til for å overholdes. Ergo: Nei, du har ikke lov å reklamere selv om du er fjortis. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 det kan være du gir faen Vi bruker ikke sånne ord her på forumet! (tror jeg) Og dessuten enig med HalTan Han skrev banne ordet før meg... LOL Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Nei, du har ikke lov å reklamere selv om du er fjortis. :!: Nei det skulle bare mangle :!: Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Dersom reglementet sier at det ikke er lov å reklamere for andre sider, fora, etc. på forumet, så betyr det at den regelen er til for å overholdes. Ergo: Nei, du har ikke lov å reklamere selv om du er fjortis. javel... ok, Dette er min mening: PLz rediger den """regelen""" Admin Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det kan være du gir faen Vi bruker ikke sånne ord her på forumet! (tror jeg) Og dessuten enig med HalTan Han skrev banne ordet før meg... LOL Ups :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg synes den var fin jeg. Et bra tiltak. Du burde egentlig roses for stå-på-viljen din hvis du har laget den sida. Kjempejobb!! Men jeg kan forstå de andres synspunkt i forhold til reklameringen. Et lite tips til neste gang: Vær litt ydmyk og presenter sida di uten å reklamere. Stå på du! Pedagogen i meg har talt Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja, da slutter vi både med reklame, og med krangling barn. jente19jentejente: Vi har hørt om siden din nå, så neste gang får du en liten ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg