Gå til innhold

Hvilken skjerm er "best"?

Mr.M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er 3 år garanti på NEC, det er det kanskje ikke på Hansol'en. Ellers hører man mye rart om de billigste skjermene dah, men det handler også om hva lommeboka tåler.

Dette er fra Komplett, best å skjekke om det kan være billigere noen andre steder i tillegg.

Lenke til kommentar

Hansol har 3 års på stedet garanti (de kommer hjem til deg med ny/reparert skjerm og bytter mot din skjerm så du slipper å vente til din skjerm er reparert). Dette gjelder muligens NEC også.

Jeg har Hansol 900P (19"). Er veldig fornøyd med den. Veldig skarpt bilde og klare farger... ivertfall til den prisen. Kjører 1280x1024 på 85hz. Jeg har absolutt ingenting å utsette på kvaliteten til denne skjermen. Tror ikke NEC har spesielt bedre kvalitet enn Hansol.

En kamerat av meg valgte Hansol etter å ha sittet foran min skjerm en stund. Han er også veldig fornøyd med sin skjerm.

Jeg ville valgt Hansol igjen i dag hvis den jeg har ble stjålet, ødelagt i brann eller noe.

AMD K7 650 MHz, 256MB RAM

120GB Western Digital HDD

Creative Live! Lydkort

Matrox G400

Plextor CD Brenner 24/10/40A

NextGenTel ADSL 2048/640

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-05-29 21:32 ]

Lenke til kommentar

Ja, man får mye for pengene med denne HANSOL 920P. Har "oppdaget" en 19" HYUNDAI IMAGEQUEST også..., og ta dere f**n på at kjøper jeg en nå, så kommer de på tilbud til neste uke, -kr.400,- nedsatt pris.., har vært med på det før :grin:

Lenke til kommentar

Hei!

Dette innlegget mitt må du ta seriøst før du gjør noe! For all del _IKKE_ kjøp Hansol 920P. Jeg har denne skjermen selv og skal bytte den i dag. Dette er en av de værste skjermene jeg noen gang har sett unntatt den 7År gamle 15" jeg har som begynner å konkurere med denne Hansol 920P'n!

Kunne jeg rådet deg, hadde jeg klart kjøpt LG99G 19" i denne pris klassen. Denne er god og har et greit bilde rør. Jeg skal selv bestille LG Flatron 995 FT 19", dette skal være en meget bra skjerm til 3245,- på http://www.databutikken.com/no .

Men for all del du gjør _IKKE_ kjøp Hansol 920P 19", du kommer til å angre til de grader, kjøp LG99G 19" og du får en god skjerm til en god pris!

Håper du tar dette innlegget seriøst, takk!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 05:49, Roesen skrev:

19" for 400kr ?!

Vil ha jeg også.. hvor kommer den på tilbud ?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Roesen på 2002-05-30 05:50 ]</font>

det var 400,- nedsat frå vanleg pris. siden det stod -400

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 19:57, Hotbox skrev:

Det står om to 19" skjermer. Får liksom ikke bestemt meg helt...

Den ene ser slik ut

- og den andre

ca.kr.2300,-/kr.2600,-

Noen som har erfaring med disse (merkene)?

Enabefaler denne jeg:

Hyundai Monitor 19" TCO99 30-107KHz 1600x1200/85Hz BNC+D-sub Imagequest, kroner 2395 på ps data.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 13:23, hasuwest skrev:

Hei!

Dette innlegget mitt må du ta seriøst før du gjør noe! For all del _IKKE_ kjøp Hansol 920P. Jeg har denne skjermen selv og skal bytte den i dag. Dette er en av de værste skjermene jeg noen gang har sett unntatt den 7År gamle 15" jeg har som begynner å konkurere med denne Hansol 920P'n!

Kunne jeg rådet deg, hadde jeg klart kjøpt LG99G 19" i denne pris klassen. Denne er god og har et greit bilde rør. Jeg skal selv bestille LG Flatron 995 FT 19", dette skal være en meget bra skjerm til 3245,- på
.

Men for all del du gjør _IKKE_ kjøp Hansol 920P 19", du kommer til å angre til de grader, kjøp LG99G 19" og du får en god skjerm til en god pris!

Håper du tar dette innlegget seriøst, takk!

Har skjønt det er best å styre unna, ja!

Men hvem skal man høre på etterhvert?? Den ene sier det, den andre sier datt. Snart kan dere ta med Twistpose å besøke meg på lukket avd. Dikemark :grin:

Lenke til kommentar

Men, finnes det noen billige 19" skjermer som støtter 120Hz i 1024x768? Har nå en gammel 15" PanaSync 15MM skjerm (fikk den på lån fra spaceworld da en annen 15" røyk, glemte å hente den), og kunne tenkt meg en skjerm som gir meg best mulig aim uten å koste skjorta :smile:

Denne støtter bare 75Hz :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...