skibum Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Lurte på om det er noen som har denne telefonen og som har et fungerende MMS oppsett til den. Har knotet litt rundt, men får det ikke til å funke. Får ikke feilmeding lenger, men får hverken sendt eller mottatt. Har forresten NetCom abbonement. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har du prøvd oppsettet som ligger på idedata.no? Kanskje det kan hjelpe. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Hei Ja, det er prøvd, men det er tydeligvis veldig forskjellig fra windows mobile 2003 second edition, for jeg får det ikke til å funke. Har fått det til å funke inne nå, men det funker fortsatt ikke å sende.... Kan være at jeg får skaffet meg et oppsett i morgen, i såfall kan jeg poste det her, eller ta det med de som ønsker det (Avhengig av hvor vanskelig det blir) Lenke til kommentar
skibum Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Joda, det fantes en oppskrift på idedata, og det funket fint det. Tråden kan vel bare stenges, men hvis noen trenger det samme er adressen: her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå