Boralis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Neida det var ikke guttungen min , men heller guttungen i meg som fikk lyst å tulle litt :-) forøvrig ikke vondt ment . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 white snow_dog snekker'n the_darkness darkness| øyvind dhale EC novec pritoritan(det er feil stava) perrrry Psilocybe B|real Adawen goophy trulzern discspace10gb haltan ananas anette_ dr.x bjaa fredrikrb ueland knatten opus desertGlow dikky alfseth nd4spd haddis skrue supremeX PoleCat Ace_ventoura lokaltog ^Thomas^ ahpadt kaiern _julenissen_ snorreh simen1 holgerludviksen pcgutten Jeg kan flere, men orker ikke Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Skavvisee..... SirMaximus (husker meg selv godt) Snekkern Psilocybe HalTan Snorreh Ballemann SnowDog DesertGlow Øivind Dahle Alle Bra Nick Er Opptatt Jo (noe sånt) Bitex Lungemannen Zimon Satrucci Darkness Opus Flodhest Anette De husket jeg nå... Edit: Med forbehold om feilstavelser. Endret 28. november 2004 av SirMaximus Lenke til kommentar
Swein Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ingen som huska meg da.. Hmm.. jeg husker: Haltan Ananas Snekkern darkness Psilocube Snow_dog øyvind dahle Og flere hadde jeg ikke i hodet akkurat nå.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Synes det er overraskende mange som husker meg i hodet. Kanskje mange spiser ananas på forumet. Jeg skal begynne å ramse opp snart. Etter jeg har spist frokost. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Polecat lokaltog haltan arve87 pihranha designerus tjcombo marvil purify dimiles flodhest haddis b|real opus enden mikka dunestar _julenissen_ Tyc0 oyvind dahle Snowdog Psilocybe (skriveleif???) Endret 28. november 2004 av $k$ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Haddis HalTan Goofy AnAnAs Hanne;) Anette_ Snowdog_ BUNDY ^Th0mas^ Flodhest fredrikb Aphadt eXploid sosohal Nixon^^ plomma2 TCi TheMasteR Ftz- psilocybe Oyvind Dahle marvil b|real enden afseth nevnarion Polecat Darkness| The Darkness HolgerLudvigsen Dr.X SteffyBoy dikky Det Dvergiske Kaffebord (Tett med skrivefeil) -Jøss. Jeg har god hukommelse Endret 28. november 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ok, her er min lille søte liste: Sosohal JoachimR Den Røde Tsar Mr Lee Haddis snowdog_ nr.4 Bundy b|real Haltan dimiles Ø.B BandidosPelle wh1te Goophy ahpadt Anette_ Dr.X fredrikrb (?) Psion soldier et eller annet...liker han ikke!! Nikkor psilocybe Oeivind_Dahle darkness| Faen, jeg husker shitdårlig. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Følte det svei inni meg når jeg ikke fant mitt navn på noen liste.. Men her er mitt forsøk på å huske :-D B|real Oyvind Dahle Haltan mygve^ AnAnas darkness| mr.lee Raggi (bror min:p) el-asso skurupu (elns) anette_ snowdog sosohal (hatt samme avataren så langt eg husker) T-bone Nå gidder jeg ikke mer.. EDIT; et nick jeg måtte ta med Endret 28. november 2004 av rob|n Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) darkness| AnAnAs Anette_ Adawen Skrue Snekker'n EC Novec Yummy (er slettet nå?) Ueland Øyvind Dahle Knatten enden Knatten Findus Blib DesertGlow kilogram Opus B|real Gef Afseth jokki Simen1 SirHartge psilocybe TST el-asso Jankee blacktower PoleCat allyse jorgis bjaa ahpadt haddis lokaltog Mr.Berg Diablito2k ^Thomas Sim Marvil Snowdog_ HalTan JoachimR Endre sosohal arnosmith sanoj_20 Pritorian Rikky Avemorphine kosesmurf skymarshall ehs5 BUNDY Det dvergiske kaffebord kennethdammyr jallakim Admin'c Zenit the_real_Sp33D tomasoll eid GolfBag Arctic Huzzler ATi-Radeon syar2003 fondus Cheezcake Tromax awake Odland81 schmelck Pinnella Dikky rlz velmont FtZ- PSION ZkedaR SupremeX Fragletrollet Mortifier Jonas flodhest Gandalf the Grey sparks jarmo SteffyBoy Kevlar BBC SirIce Natrium Jibril2k Ingardj kaiern datating nikkor stish Prowl Søkemotoren Google (haha ) endrebjorsvik89 Uderzo aklla MountainRivera *Magnus dp (long gone...) eXploid DrSpawn kverna suzze Bandidos Pelle chris88 pain Kjetil Lura Wh1te (beklager at du ikke kom lengre opp ) Arve87 wil yrjan fredrikrb HolgerLudvigsen Noen som føler seg utelatt? Tror jeg har med alle jeg burde ha med. Tar forebehold om skrivefeil. Og ja, jer er gal... Edit: Sorry Camron, men se på det som at du var med... Må også legge til: HcE Candyfloss og RazorbladeKiss (for din skyld AnAnAs). Sub-Lock MyWar zed king_m Dingotom Endret 28. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som føler seg utelatt?Tror jeg har med alle jeg burde ha med. Tar forebehold om skrivefeil. Og ja, jer er gal... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ^Th0mas^ B|Real og sist men ikke minst, Sixx... Har det absolutt ikke lett med det å huske navn....hehe Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Wooho, den første som husket meg Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Here we go: Goophy Ahpadt BUNDY wh1te Natrium Antikapitalist JoakimR pain Mountain_Riveira (?) Haltan Ananas Snekkern Fredrikrb Darkness| Snowdog B|Real PelsJakob Sexion Oyvind_Dahle Loomy Holger Ludvigsen psilocybe ^Thomas^ sparks SteffyBoy Bakemesterharepus edit: La til SteffyBoy & Bakemesterharepus. Kjenner tross alt begge to Endret 28. november 2004 av suzze Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som føler seg utelatt? *uhuu!* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jøsses. Hele 4 stk som husker meg *rørt* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Faktisk en liten del som husker meg det er vel alle som henger på ot det Endret 28. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Var flere enn jeg hadde trodd som huska meg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 23 stykker har husket meg. Omgosh, det er vilt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvorfor klage på at så få husker dere? Jeg prøver faktisk å glemme dere alle sammen når jeg logger av forumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg