Juleniss1 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ser antydninger til at HalTan er populær.. ellers.. Seixon PelsJacob LarsP Sikkert et par-tre-hundre til og Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) nr.4 - MUSIKK! Darkness_ - Psykologi/Følelser/Osv-geni ZkedaR - Tja... musikk og andre kule ting? fredrikb - Vet ikke helt... HalTan - politiske meninger og spamming Endret 27. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 De jeg husker mest er : Øyvind Dahle fordi han er den råeste moderatoren. Natrium fordi jeg kjenner han. B|Real fordi han har flest innlegg. Snekkern og Dr.Spawn fordi de er de beste modderne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 De jeg husker mest er :Øyvind Dahle fordi han er den råeste moderatoren. Natrium fordi jeg kjenner han. B|Real fordi han har flest innlegg. Snekkern og Dr.Spawn fordi de er de beste modderne. Att jeg kunne glemme Dr.Spawn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Husker best disse personene: - PoleCat - Marvil - Arve87 De er best! - HalTan - PoleCat - Mikka - Dunestar - Lokaltog - dan1el - Sigmoideus - epsilon47 - Satyrium - Mr.Berg - jorgis - jibril2k - kvikks - Marvil - enden - PT - SirIce - wh1te - cfenzo - Waldmeister - Zethyr - Fulu - Flodhest - Purify - Loomy - PiRhAnA - Smidt - Ace_ventuora - DanielP - oaeide - Pixelimp - B|Real - Invictus - EC - Snekker'n - yNx - Øivind Dahle - FuZzY^ - Dikky - sosohal - dimiles - adawen - allyse - psilocybe - Ueland - T.F.T - Dr.Spawn - ...sikkert glømt mange - er faktisk heilt vanvittig mange navn eg veit eg har sett før Endret 27. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Alle husker HalTan fordi han poster for mye og er totalt dust:P(Han er mindre dust IRL) De jeg husker: |darkness(Ønsker ikke å nevne grunn til dette) Dikky fordi han er et ufyselig menneske olsen fordi han er blitzer Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) zdekar Er egentlig forundret over at jeg blir husket, poster jo nesten aldri lenger ZkedaR - Tja... musikk og andre kule ting? Yeah dude! Får se å dra meg på MSN snart, avslutta det for noen dager siden og har ikke restaret siden. And that's why i'm not on Endret 27. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 SveinL (Hjulpet meg mye med forskjellige ting, meget grei fyr ) eXploid Nixon^^ Newt32 Bundy wh1te Natrium Fuzzy Husker mange flere, men kommer ikke på flere i farta Sitter jeg i 3min til blir lista sikkert dobbelt så lang. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 blacktower TheWiz b|real psilocybe kylli ngmannen BoRsE wh1te HalTan snowDOG PSION Ananas Anette Øivind Dahle enden Ingar ZkedaR Polecat Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 PoleCat apadt Marvil enden Mikka Mr.Berg Gandalf the Grey HolgerLudvigsen arve87 Lokaltog FuLu SirIce jorgis jibril2k Ace_ventuora B|Real snowDOG Purify TAAB (muskk-guru) sosohal Ueland eXploid Dunestar fjartan Sikkert flere Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ..mange navn.. Ftv- ...Og så gidder jeg ikke mer. Håper det var meg, bare litt feilskrevet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 nr.4 satyrium shade22 Øyvind Dahle Darkness Mr.Berg Purify psilocybe Jan-Erik suzze Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ..mange navn.. Ftv- ...Og så gidder jeg ikke mer. Håper det var meg, bare litt feilskrevet Eller at det faktisk var FtZ-... Jeg husket litt feil. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Øyvind Dahle psilocybe steffe SteffyBoy Njål Scarface^ sanoj_20 wh1te LarsP Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ..mange navn.. Ftv- ...Og så gidder jeg ikke mer. Håper det var meg, bare litt feilskrevet Eller at det faktisk var FtZ-... Jeg husket litt feil. ..skuffende Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 bare nr. 4 som husker meg? jaja. *legge seg igjen* nr.4 Purify HalTan B|Real Zyklon TAAB Goophy ahpadt fredrikb Øyvind Dahle psilocybe wh1te LarsP SteffyBoy snow_DOG TLZ Mr.Berg Sikkert noen fler jeg burde husket Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) nr.4 - MUSIKK! Darkness_ - Psykologi/Følelser/Osv-geni ZkedaR - Tja... musikk og andre kule ting? fredrikb - Vet ikke helt... HalTan - politiske meninger og spamming Når eg tenker meg om så husker eg også disse Zyklon - Meshuggah SnowDOG_ - Spam spam spaaaaam! Satrucci_ - Badass tr00 black norwgian black metaller Kaiern - Metallica Arve87 - Genial CSS Guide... men den finner eg ikke lenger!! Olsen - Kommer med mange geniale kommentarer Goophy - Kjærlighetsorgwhiner Nisje Olm - Metafan Jan-Erik - Musikk... Pink Floyd!!! supersveven - Igjen... Musikk! LarpP - "Metal som skremmer mor og far" bfisk - Vinyl-geni Metal_Baby - Metalfan, også en liten kvasi-troll dimiles - hmm... han er vært her en stund Purify - Ennda en Metallica fan Egentlig så er det ørten andre eg kommer på som eg ikke gidder å nevne Også MagE hvordan kunne eg glemme han! Han husker eg pga. at han er naboen min Endret 27. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Satrucci_ - Badass tr00 black norwgian black metaller Haha! :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kaiern - Metallica Jeg har jo "slutta" med Metallica Men, men Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kaiern - Metallica Jeg har jo "slutta" med Metallica Men, men Du slutter aldri helt... du slutter bare å være sånn metallica-only vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg